Tatoo

Ce-i drept, ma cam ia lenea de o bucatica  de vreme. Toamna devin ceva mai melancolica si e felul meu de a fi introvertita deci mai greu cu iesirile.Chiar si asa, zilele trecute mi s-a intamplat ceva straniu.De ce? Pentru ca nu mereu intalnesti tipi draguti, tatuati ‘la greu’ si care sa iti ofere cadouri scumpe; si sa te si reguleze bine de tot.

Daca erau trei pe aceiasi zi , as fi putut spune ca a fost o zi minune!Dar si asa…

Ma suna tipu de joi dar eu aveam „rezervare”  pentru ‘vikend’ cu „te-as iubi pana ninge”.Deci i-am spus pass, pana spre luni; si luni de dimineata tzzzz telefonu.In draci! Zic OK.. si ne vedem la el, la hotel de fite.( despre „je m’appelle „ nu pot scrie nimic inca , pentru ca nu a mai ajuns… dar vine el! Avem ‘trasat’ program frumos pentru  vizita urmatoare ! )

Daca as putea spune ce tampita e chestia aia : „coup de foudre”! Mi-a placut tipu’ de la prima ‘ochire’.Nu era frumos .Interesant poate.Chel, geaca de piele scurta.. .blugi.Semana cu Celentano.(ei ash! V-am spus ca ma atrag extremele? Ori cu parul lung.. ori chel… dar si cei cu frizuri normale sunt ‘fine’ pentru mine.)Oarecum, am gasit mereu sexi o chelie.De ce? Nu stiu.

Deci, moaca de ‘celentano’ (desi unora nu le place,  eu mereu am fost atrasa de genul de mascul  „olac’ mai urat ca dracu”), ma ia spre iatacul imens si ne pipaim…in lift.Observ pe gatul lui o soparla mica tatuata.WOW! Ce idee! Ma transform in soparla  imi zic,  si-i trag o limbuta pe gat! Tipu e surprins placut.Am ovservat eu asta.Ca de aia sunt ‘observatorista ‘ nu? In camera , pe canapea, tragem cate o pipa scurta si incep ‘dansul primordial’.E tot plin de toale de fite, miroase placut…mmm chiar sexy si cu o carne tare.Nu are mai mult de 38 de ani.El mi-a spus 40, luna viitoare. Sa traiasca !Bine! ( fara aluzii!).Parlim pe ‘inglish’ ca-i strain; deci nu va uitati dupa tipi cu soparle pe gat pe strada!

Imi place sa-l adulmec ca un animal in calduri ce ma simt.Ochii ii sclipesc de dorinta.E o chestie bizara…imi place!E surprins placut si crede ca o sa sar in scula lui in cinci minute.Eu nu. Ii trag limbute pe gat.Il vreau excitat la maxim.Vreau sa ii trezesc toti neuronii! Ma intreaba de tarif si asta ma enerveaza! Puii mei! Ii spun si pune banu pe masuta langa scrumiera. Eu continuii sa il ling si ii desfac cureaua , tot de fite si aia! Ii dau mainile la oparte.Vreau sa il dezbrac eu.E o chestie mai  sexy.Il las sa ma atinga, sa ma sarute…sa ma dezbrace. Il simt excitat. Trag blugi in jos.Nu poarta chiloti.Chestia ma excita!Scula lui e tare ca o maciuca de cioban! Imi place! Ii spun ‘hello’ maciucii, si trec mai departe cu mangaierile si sarutarile.. apoi cu tricoul si el beleste ochii la pojartierul meu.Ii place ce vede, maciuca lui ‘spune’ asta. Are corpul tatuat si ras coplet de par.E ingrijit si eu ii simt gustul de… nu va spun ca e ilegal rau in orice tara ! 😉

Nebunaticule! ( mi-am zis eu!) si dansul continua…asezandu-ma in genunchi,  il mangaii in zona inghinala il musc usor de coapse la interior.Maciuca nu are atata sange sa stea mereu ridicata si se lasa molesita… o ling usor pe cap… si o iau in gura.Prezent! Asa imi spune! Simt cum creste in gura mea si asta cred ca  e cel mai fericit moment. Nu zabovesc mult la ea. Ma ridic si il sarut.Incep sa ‘dansez’ cu limba mea de soparla in calduri.( alea au sange rece cica!).Recurg iarasi la un oral frumos.Imi place sa il simt maciuca cum pulseaza sub fiecare limbuta si la fiecare miscare de sus in jos si invers.Nu-i pierd outele din jocul meu; destul de marisoare, le iau si pe ele… pe rand la supt, lins.. dezmierdat. Isi intinde bratele sa ma ridice… are un tatuaj si pe mana. Chiar deasupra degetului mare.Un paianjen micut si dragutel.Il ling si asta ma excita si pe mine.Imi place cum il simt.Daca nu as fi surda, cred ca i-as auzi gemetele usoare de placere.Ne ridicam si ne intindem pe patul imens.El da drumul la muzica.O muzica nebunatica rau.Incitanta… speciala petru sex agitat dar…

Aproape ca doua soparle intinse pe nisip fierbinte, ce gadila placut pielea, ne sarutam.El se lasa intre picioarele mele si incepe sa ma linga. Ah! O face atat de bine! Surprinzator nu se opreste dupa un minut! Ma linge si ma dezmiarda pana imi produce orgasme scurte si placute.Nu pierde nici o picatura din tot ce iese prin piersica mea. Ah! Ce exercitii trebuie sa fi facut pana acum sa aiba atata experienta la lins!( Vorbesc prostii!)

Nu cred ca exista un lucru pe care sa il faci cu limba si sa nu fie placut, extraordinar.Totul este sa te relaxezi… sa ai timp sa o faci.Nu cred ca exista o reteta anume pentru cunilingus… pur si simplu placerea de a oferi iti ghideaza limba si miscarile ei.

Ma ameteau miscarile lui cu limba.Metodic poate; ma lua, lingea si ma ridica spre norii aceia pufosi unde orgasmul e ‘situatia normala’ si unde multi isi doresc sa ajunga! Tremuram de placere cu spasme scurte iar el nu ma slabea deloc! Cu o mana, mi-a departat labiile si mi-a prins clitorisul intre buze.Ah! Ce buze! Limba il batea si buzele il strangeau producandu-mi senzatia de… incoerenta .Daca ar fi trebuit sa vorbesc in momentele acelea nu as fi putut.Gemeam de placere.Geamatul meu,  era un sunet straniu chiar si pentru mine.Aproape ca un greier…dar ceva mai grav.Imi sugea clitorisul si mi-l lingea in acelasi timp cu miscari  lente.. apoi mai violente si mai repezi.Mi-a introdus un deget in vagin si a continuat sa ma satisfaca oferindu-mi un oral de exceptie.Ah! Vroiam sa il simt in mine…

M-a patruns adanc si bine din pozitia misionarului.Atat de bine incat cu fiecare intrare il simteam cum ma umplea si … stelele de pe cer mi ‘cantau’  a orgasme repetate.

Cand am reusit sa ne oprim din dansul vrajit ce ne invaluise cu totul… muzica se oprise deja.Erau clipele acelea de fericire adevarata pe care nu le poti exprima in cuvinte…

Ne-am pipat cu scrumiera imensa , in patul imens.El mi-a oferit un cadou…citise el pe undeva ca fuse ziulica mea. Ne-am ‘dantuit’ din nou pret de cateva ore… A fost superb!

 

Si asa cum spune si Celentano in melodia de mai sus:

„Complicitatea dintre noi
Dar ceea ce nu este dragoste,
Eu te intreb  prietenul meu
Poate e doar companie.

Armonia care există intr-un timp
Dar ceea ce nu este dragostea
Alchimia si jocul Magic
Eu nu-l pot ajuta”

La iesire,  primesc un telefon de la un alt individos,  pe care l-am vizitat spre seara.Frumoasa intalnire!Ceva mai violenta la oral… cu un cadou piesa ‘beton’ de Hustler si …curios pentru ca era si asta plin de tatuaje.O sa scriu de intalnirea asta poate maine.Acum mai am cate ceva de facut …

 

Va pupic si mai scriu maine,  daca e timp!

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 gânduri despre „Tatoo

  1. roryta octombrie 22, 2010 la 4:55 pm Reply

    Esti dezaxata!
    A scris : rory_cris@yahoo.com

    Apreciază

    • sonyared octombrie 22, 2010 la 6:43 pm Reply

      Te-as trimite-n pl. mea de plastic dar ti-am vazut moaca : ( http://www.e-felicitari.net/poza-membru.php?id=16213 ); nu meriti! E clar ca te simti frustrata ! Poate sotu’ te inseala, … naiba stie ce e cu tine.Citeai si plecai… filozoafa ramaneai!
      Te dai in barci ca stii sa furicesti muzica de pe net… ca nu iti place muzica populara dar asculti manele!Ca iubesti Romania dar urasti oamenii.Te-n falca de m ..sta de 2 lei! Eu cel putin recunosc ca-s curva dar tu.. esti ceva mai de joasa speta. Oi fi eu plecata de pe „normele morale” dar tu ai multe lipsuri!

      Apreciază

  2. vitttorio decembrie 26, 2010 la 3:53 pm Reply

    :)) nu merita nici macar raspunsul acesta…
    ai fost generoasa… :))

    Apreciază

  3. cristi ianuarie 28, 2013 la 7:33 pm Reply

    sonyared, esti xxx rau! nu numai ca esti xxx, esti si o mare xxx!
    xxxx! cine dracu xxxx, s-o xxxx!xxxx, pe tine si tot neamu’!

    Apreciază

    • Sonyared februarie 1, 2013 la 11:59 pm Reply

      Bai ANONIMULE!Esti asa de tare in gura si la scris, incat nu m-am putut abtine!
      Am ejaculat instant in toata mancarea ma-tii in timp ce infulecai de zor.
      Esti cel mai tare, in butoane desigur! In pantaloni esti un frustrat.
      Cel putin asta spune comentariul tau, atat de anonim. Si cum am mai spus deja, dar tu nu citesti, ci doar arati cat de smecher esti tu, la butoane, mama nu are ce cauta in postarile nimanui.
      Cu alte cuvinte, MA-TA e o vita pt. ca a fatat asa un bou.

      Apreciază

Lasa-mi o parere

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.