Je m’appelle…

‚13 cu noroc de vineri’

Am sarit din taxi in caldura innabusitoare.L-am zarit la terasa.Ma astepta in locul stabilit.Un tip inalt, brunet, bine facut.S-a intors si mi-a zambit.Mi-am amintit pe loc de el.Discutasem in urma cu un an si ceva pe mesager si prin e-mail cateva luni de zile.Apoi a disparut…El era!Puteam sa jur ca nu gresesc desi nu ii vazusem decat cateva fotografii.

Terasa aproape pustie.La o alta masa, doar doi mosulici mancau inghetata… si noi.Atat.Am inceput un joc al atingerilor de maini,  degetelor… sarutari timide si nu prea.Strazile erau pustii desi in miezul zilei, caldura insa ii tinea in case pe oameni.

Avea o mana de pianist.In comparie cu a mea care se pierdea pur si simplu in mana lui,  ivindu-se doar ici si colo unghiile mele rosii.Era placut la atingeri, avea un zambet frumos si ma incita sa aflu mai mult, sa il am .Am baut un suc, el o bere.Abia ajunsese in capitala si maine avea sa plece in nord.Stiam cu ce se  ocupa, stiam multe despre el…doar ca disparuse in urma cu un an si atat…

Am mers spre camera de hotel.Alaturi de el pe tocuri eram inca un mic copil…

Avea un mers usor, galant.Am ajuns in lift unde nu am rezistat sa nu il ating intre picioare.Era deja intarita la maxim.Usile liftului s-au inchis greu. Am ajuns in camera si ca  doi lupi flamanzi am inceput sa ne sarutam, sa ne atingem peste tot.Eram amandoi excitati la maxim dar nu ne grabeam.Ma musca de gat, dupa ceafa,  ma saruta apasat si ma invaluia cu totul in aburii de adrenalina.Eram excitata peste poate si vroiam sa ma bucur de aceasta intalnire mai mult decat el, chiar daca era platita.M-am asezat in genunchi si i-am luat penisull in gura,  adanc de tot, pana nu mai puteam respira.Stiam ca asta vrea si vroiam sa ii dau ce isi dorea; ma forta mai mult si mai mult tinadu-ma de dupa ceafa, apoi se apleca si ma saruta.Gemeam de placere.Stiam ca voi avea o noapte de pomina.Simteam ca va fi minunat .Totul abia incepuse.

Nu-mi amintesc cum ne-am dezbracat si cand…El a inceput sa ma sarute apasat,  aproape muscand din buzele mele; m-a ridicat pe pat si m-a intins, apoi a inceput sa imi sarute ‚apricot-ul ’ cu o maiestrie demna de invidiat chiar si de mine.Ma musca usor de coapse, de muntele lui Venus…apoi cu limba lui imi facea ceva ce ma cutremura in fiecare fibra.Imi lua clitorisul intre buze, strans, si cu limba il alinta in ritm alert apoi lin…ma facea sa visez sa urc in lumea mea de vis.A venit sa ma sarute.. sa-mi simt gustul placut si umed de piersica.Il vroiam in gura mea din nou…nu vroiam sex, vroiam doar sa ma rasfat si sa il rasfat cum o facea si el.Nici macar nu ma gandeam sa-i simt penisul in mine atunci.I-am luat din nou penisul  in gura; Era intarit,  dadea sa plezneasca , adanc in gura mea,  jucandu-ma cu limba pe el, am simtit cum creste si mai mult aproape sa ma sufoce.M-a prins de par si m-a ridicat sa ma sarute din nou.Gemeam de placere si tremuram in acelasi timp.Ma jucam cu penisul lui umed pe fata, il  sugeam si il alintam cu limba vroiam sa imi dea rasplata ce o meritam .Nu m-a lasat sa astept mult si a explodat adanc in gura mea, in gatul meu.

In cateva minute ne-am racorit cu un dus si  in aerul racoros din camera,  intinsi pe pat, am inceput sa ne atingem sa ne exploram din nou.Mi-a sarutat sanii care se obrazniceau la el zambind parca… gura mereu plina de a lui era o nesatula. Buzele imi erau arma in jocul acesta al razboiului pasiunii si poftelor. Un joc al erotismului, al sarutarilor cu pofta si pasiune.M-a intors pe burta si a inceput sa ma muste din nou de gat, de dupa ceafa… sa imi stranga parul aproape dureros dar doar pentru cateva secunde ca apoi sa il elibereze.Gemetele mele scurte il faceau sa ma doreasca mai mult si mai mult.Cat de placut este sa simti cum partenerul te doreste…te vrea , te simte.

M-am postat intre picioarele lui,  desi el ar fi vrut sa il calaresc poate,  dar eu nu vroiam decat sa ofer  placerea de a putea savura acel orgasm ce avea sa vina ceva mai tarziu.Am inceput sa il ling usor pe langa penis, am coborat usor cu limba ma jucam pe scrot si ii muscam usor partea interioara a pulpelor.Urcam apoi sa-l ling iar si iar, sa-l ametesc de placere.Fara graba doar savuram si eu si el,  fiecare secunda de placere, fiecare atingere umeda…sau racoarea subtila a respiratiei.O tachinare usoara si placuta.Il contactam privirea ici si colo.Asta il facea sa sa ma vrea mai mult…mai apasat si adanc in gura mea flamanda.L-am simtit adanc in gatul meu… cum zvacneste si se elibereaza…

Aproape am adormit asa.La cateva minute a venit si m-a sarutat din nou.A iesit pentru o ora sa isi rezolve cateva probleme.Eu am ramas in pat.Eram satisfacuta, fericita…

Am facut un dus fierbinte apoi am fumat o tigara uitandu-ma la un film pana a revenit.

M-am imbracat si l-am rugat sa imi incheie bluza la spate in timp ce eu ma machiam in baie, a venit, m-a sarut pe gat si mi-a soptit „desi e august, te-as putea iubi pana ninge!”

Am mers la cina.O cina nebunatica…  ( va urma)

Tag-uri:, , , , , ,

3 gânduri despre „Je m’appelle…

  1. […] continuare la : Je m’appelle… […]

    Apreciază

  2. mona August 29, 2010 la 11:01 am Reply

    pana ninge…..superb

    Apreciază

    • sonyared August 29, 2010 la 7:53 pm Reply

      Deh! Probabil ca omu’ nu se mai satura! ;)Mie mi-a placut cum o spunea! Era ceva frumos!
      Si eu as iubi cand ninge, ploua sau e soare! Dar din august pana ninge… e ceva vreme!Trebuie baterii duracel! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

