“Te-as iubi pana ninge!”

continuare la : Je m’appelle

„desi e august, te-as putea iubi pana ninge!”

Dupa cateva incercari am reusit sa gasim un restaurant mai de fite, deschis.Multe erau in renovare.( probabil fitosii sint in concedii) . Am urcat, am comandat ceva de baut si ceva usor de mancare.Am discutat unele aiureli pe teme diverse.Ne-am jucat pe sub masa cu mainile cu atingeri subtile sau nu.El imi tot tragea de jartiera pojartierului sa ma ciupeasca, sa ma excite.Eram umeda.Jocurile lui imi provocau o excitatie aparte.Ceva nebunesc.Aveam noroc ca nu era prea multa lume in jur.A comandat fromage… o sa aflati acum cat sint de nebuna,  daca pana acum nu v-ati dat seama!Sint innebunita dupa branza!Ei da.Se pare ca si dansu avea aceleasi placeri.Ne-am giugiulit gustand din diferite tipuri de branza.Am gustat , ne-am sarutat cu branza moale, tare, afumata, maturata…si albastra.

O nebunie pentru mine!Cel mai mult m-a excitat gustul celei maturate albastre.Nu am avut curajul sa gust niciodata pana atunci.Placerea si jocul cu branza m-a excitat enorm.Simteam gustul sarat si puternic de branza amestecat in sarutari pasionale cum ma conduc spre extaz.Nu ma credeti nebuna, asa sint eu!

Vinul rosu isi facea efectul vizibil si ne-am carat repejor spre hotel.In taxi, pe bancheta din spate, m-am intors cu spatele la sofer si cu fata spre el, in bratele lui si am inceput sa il musc usor prin pantaloni.Imi spunea sa ma linistesc ca nu va putea cobori din taxi, nefiind decent.Vinul ma ametise frumos!

Nu am rezistat prea mult.In lift i-am scos penisul din pantaloni si l-am luat in gura.Eram flamanda si dornica acum sa il simt in mine.Noroc iarasi ca nimeni nu era pe palier.L-am condus in camera tinandu-l de „lesa” naturala 😉 Am facut un dus scurt…apoi am iesit ceva mai relaxata…ah!

Nu stiu cum am ajuns  in pat dezbracata si cu capul lui intre picioarele mele.Imi lingea piersica si floarea anusului cu pasiune.Ma penetra usor cu un deget si ma saruta.Mi-a bagat degetul cel mare in piersicuta si ma stimula salbatic facandu-ma sa ma ud bine;nu sa ma umezesc numai.Am avut un prim orgasm exact asa.Ma saruta apoi, muscandu mi buzele, ma tragea de par…ma devora aproape.L-am simtit in mine… scurt.Adanc si dureros un pic.Imi penetra anusul si eu il vroiam mai mult si mai mult.Mai adanc si mai jucaus.Gemeam scurt de placere la fiecare contra ce i-o impuneam.Imi tinea parul strans in mana lui;ma tragea de par facandu-ma sa ma arcuiesc mai mult de durere amestecata cu placere; Am reusit sa il simt cum termina in funduletul meu.A fost o senzatie placuta sa il simt , dar mai vroiam! Eram o nesatula!

M-a simtit inca excitata  si a ingenunchiat langa pat, desfacandu-mi picioarele.Ma penetra cu un deget apoi ma lingea frumos, ca un pisoi insetat.Am reusit sa am astfel un orgasm frumos si sa il las sa il soarba tot pana la ultima picatura.Mi-a spus in timp ce faceam dus , zambind ”could love you till winter  dear Sony ”.

Nu vreau sa lungesc postul acesta mai mult decat este nevoie.A fost o zi si o noapte superba.Ceva memorabil.Cum eu sant uituca de felul meu,  am incercat  sa scriu despre aceasta intalnire,  sa nu o uit,  si sa o impartasesc cu voi.

Tag-uri:, , , , , , , ,

Un gând despre „“Te-as iubi pana ninge!”

  1. EugenDulceAmar August 16, 2010 la 10:32 am Reply

    Esti o nebuna romantica, care stie sa iubeasca si sa se faca iubita, sa daruiasca pentru a primi in egala masura.

    Apreciază

Lasă un răspuns

