Iarta-ma si invata sa iubesti cu sufletul !

Te rog,  iarta-ma,

ca nu te cunosc, si-ti judec actiunile, … doar pentru a avea o scuza si a reactiona in functie de ele.Stiu ca gresesc si totusi o fac.Mi te-am dorit fara sa stiu cine esti, cine vei fi.Poate inca te doresc,  poate nici nu ar trebuii sa scriu asta aici.

Iarta-ma pentru sacrificiile pe care tu nu le vrei de la mine, pentru cuvintele spuse aiurea, pentru ca in mintea mea,  mi-am dorit ( mi-am permis )sa te schimb sau sa te modelez dupa imaginea „barbatului din vis”.Iarta-ma pentru fiecare clipa frumoasa ce mi-o amintesc cu tine.

Nu a murit nimeni din dragoste!Sau din lipsa ei!Asa se spune.Eu cred ca dragostea te „caleste”,  te pregateste… si te ajuta sa ajungi un pic mai senin in fata mortii.Imi rup sufletul, ca sa nu cumva sa incerc,  sa il rup pe al tau.Nu stiu sa mint, la fel cu nu stiu sa te am.Nu stiu sa ma prefac, la fel cu nu stiu sa ti vorbesc in cuvinte „simandicoase”.Nu stiu sa fiu rea cu nimeni dar invat sa fiu cruda cu mine.

Am o mie de motive sa plang dar acum, nu o fac.Lacrimile ma vor ajuta sa ma simt poate mai bine. Gandurile si nebunia din ele, ma indeamna sa te las sa crezi ca nu-mi doresc nimic.Asa cum imi spuneai si tu… ai fi putut sa oferi mai mult, chiar daca nu-ti ceream nimic.

Simt o durere in tot corpul, desi nu este ceva fizic, cred mai degraba ca este sufletul care doare.Greu de explicat! Durerea asta imi distrage atentia de la ce trebuie sa fac in zilele urmatoare, si asa destul de aglomerate.

Simt un gol imens in mine, incercand sa ma vindec de iluzii, create cu tine, cu imaginea ta.

Iarta-ma, pentru orgasmele minunate pe care ti le pun in cont aproape in fiecare zi.Pentru diminetile in care nu voi apuca sa iti spun:  buna dimineata; ( asa cum o fac eu!); acum doar in visele mele; pentru fiecare seara, cand ma gandesc ca tu esti in bratele alteia sau poate doar alaturi de ea… Iarta-ma pentru fiecare lacrima ce o scap cand gandul imi zboara aiurea, la tine. Pentru fiecare clipa cand trebuie sa te insel cu un alt barbat; pentru fiecare atingere pe care mi-o doresc de la altul gandind ca esti tu sau ai putea fi tu acela.Pentru fiecare cafea de dimineata, pe care o beau singura gandind la tine, pentru fiecare mesaj pe care nu-l mai trimit…

Iarta-ma tu!

Barbat din vise!


Tag-uri:, , , , , ,

2 gânduri despre „Iarta-ma si invata sa iubesti cu sufletul !

  1. theashine Septembrie 9, 2010 la 3:20 pm Reply

    Nu cred ca exista om care sa nu fi fost trist, nu cred ca exista perfectiune, dar stiu ca sunt suflete impietrite care nu stiu sa-si ceara scuze.
    …tu nu faci parte din ei…din tot ce am citit pe blogul tau, mi-am creat impresia ca esti foarte puternica.

  2. SinnerJoy Mai 20, 2012 la 12:03 pm Reply

    Iertarea nu se cere , ea doar se primeste.Sunt convins ca esti iertata!

Lasă un răspuns

