Regele si nebunul

Regele si nebunul in sah…sunt piese insuficiente pentru un sah mat. Doar un „pat” mda.

Cum regele( inimii mele) a dezertat…m- am gandit sa-mi reiau fanteziile cu nebunul. O…nu a dezertat. A capitulat complet! Ha! Nici nu mai conteaza. Prea multa importanta data unor oameni, iti strica fegshui ul. Il fute complet o perioada. Si nu sunt pregatita decat sa iubesc. N- am alte intentii. Bagat in sertar si incuiat.Tac.Pac.

Vom gandi ca la un „sah incrucisat”( schimb de dame); pentru a opri o serie de ‘alte sahuri ‘-sau „fortarea schimbului de dame”… Ce mai, un „sah regal”!

Am fost pe mosia nebunului pentru scurta vreme. Sa-mi iau un fel de adio de la locurile dragi. Am condus mult, am gandit la nebun. Doar la nebun si uneori la roscati. Nah. Am intalnit cativa in viata asta si ma simt norocoasa. Am si unu preferat.sic! Nu scriu de el. E o iubire frumoasa si placuta. O minune in viata mea.

Nebunul a iesit din peisaj o vreme. Eu sper sa i se schimbe norocul, si sa l revad curand. In fantezii…oh, mi- l iau deseori. Mi- l iubesc si adorm sleita de energie…Am ajutor si cu ‘bagheta magica’ desigur.

Mai citesc si…invat sa suflu in noul instrument. Noua mea pasiune in muzica. Va spui eu ce e…dar mai incolo.Sa nu ma fac de ras. Abia invat. Imi antrenez buzele…Le intaresc.

hai va pup

Xxx

Lasa-mi o parere

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.