Din nou mesaje

Din cand in cand ma apuca ‘curatenia’ :)) in telefon. asta ca sa mai blochez numere inutile si sa sterg din mesaje.

Sigur ca unele m-au facut sa zambesc si de aia o sa vi le scriu aici.Unele sunt banale, altele serioase.

„Sarutmana se poate o programare?/ Buna ziua, doresc o programare!”

TOP numarul 1!

Fara alte detalii se asteapta ca eu sa fac o miscare cu un „da” sau „nu”?Ca apoi sa urmeze o cascada de alte mesaje inutile.

Cand trimiti un SMS scrie  cand ai dori sa faci programarea. de ex: maine- ora 14…sau intre 14-16 daca se poate… Etc! Util pentru a nu pierde nici timpul tau nici al meu!

„esti foarte frumoasa”

A? Pai, ma, crezi ca eu nu am oglinda? Eu ma iubesc asa cum sunt dar nu era nevoie de mesajul ala! Serios! Multumesc, insa nu e cazul sa raspund la asa ceva! am trecut de mult de varsta adolescentei 😉 Uite acum am scris de ‘tine’ pe blog!

„buna, disponibila?/buna, ce faci?/ esti libera limbuta?/Ciao, lucrezi?/ Buna”

Buna! pentru toti ce dau sms uri inutile, seci! Gata?

„salut, am vazut anuntul tau insa nu pot vb acum.Daca e valabil ma intereseaza si as vrea sa ne vedem cand se poate,pt diverse nebunii.Am 50 si am pretentia ca sunt serios,Te rog sa imi raspunzi.Ms „

Buna, si eu am vazut mesajul tau pe la 1 noaptea si nu m-am gandit sa nu-ti  raspund pentru ca am regulile mele.

Raspund la SMS celor pe care ii cunosc deja si asta doar daca vad mesajul in timp util ” maxim 20 de minute” de cand a fost primit.Ce a trecut peste si nu mentioneaza ca pot deranja pana la o anumita ora…nu e cazul sa raspund.Si eu am pretentia ( de la mine!) ca sunt o persoana serioasa!

” buna am vazut anuntul pe net o sa te mai sun eu nu suna pe nr asta nu vreau sa afle nevasta”

Multumesc ca m-ai anuntat ca ai vazut anuntul si ca ai nevasta. De ce sa te sun eu?

” vrei limbi in cur Zi”/ „vreau sa vin la tine”/”Ce faci?”/’ poti vb?”/

As putea scrie o zi intreaga doar raspunsuri la astfel de intrebari dar imi dau dureri de cap! :)))

Azi am avut doua programari frumoaseeee.Va povestesc curand!

 

xxx

 

 

 

 

Lasa-mi o parere

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.