Fantezie cu frişcă şi banane

Ert e unul din amicii mei la Cluj.Nu-i roman, probabil olandez, nu-mi amintesc că mi-a spus prima oara când ne-am vazut dar nu contează. Uneori mai discutam pe whatsup…nebunii, fantezii. Din una in alta…imi scapa mie traznaia cu banane si el spune ca i-ar face placere cand ne întalnim să punem în practica si fantezia mea!

Ert e un tip pe la 45 de ani si singurele fire de par pe care le are…sunt in barba.E sexy dupa gusturile mele…nah!Scula ii e maricica si semeață iar posesorul e genul care se infinge numa atunci când tremuri de placere.Rabdător, atent si destul de experimentat.Usor e tipul de 9 si 10.

Ii deschid uşa râjind la el cu toată fasolea mea!Stiam ce ma asteaptă!Bausem destule lichide la cerere…si tot la cerere ma alintasem cu bâzul meu electric…fara sa am orgasm.Eram pregatita.Umeda si dornica de nebuneli.Incepem din hol…el scoate bananele si zambesc ca o maimuță.Ii dau jos tricoul…ne sarutam iar si incerc sa-i desfac nadragii sa-i iau pula semeața cat pot eu de adânc in gura.

Mă intinde pe pat si ma scormoneste cu limba….ah! Ce placere!Imi prinde clit-ul intre buzele lui si-l alinta cu limba…usor,cu miscari ce ma fac sa am spasme scurte de placere.Incepe sa ma penetreze cu degeteleusor, apoi din ce in ce mai repede, pana am orgasm…aproape ma piş in pat!Nebunie!Ma linge atat de biiiineee!

Se infinge in mine, adanc, în timp ce eu am orgasm… tremur.Se ridică si corjeste o banană.Zâmbesc din nou ca o maimuță alintată ce sunt.Scoate tubul de frisca si il agita.Miscarile ma fac sa zâmbesc…pur si simplu traiesc o fantezie! Totul e real…si atât de natual.Ma simt fantastic când incepe sa puna frisca pe sani…raceala ei ma face sa râd.E un râs, o senzatie de imensă placere….Frişcuita pe sâni si pe burta, in jos pana la piersica mea! Baga friscă in ea! WOOOOW!Ce senzație placută si neobişnuită.Apoi innnncet baga banana in mine. Greu de descris cum e sa-ti traiesti real niste fantezii uitate…Senzatii unice si nebune!Ah!Apoi imi sa sa gust din banana, ma saruta, zdrobim banana intre buzele noastre; e o ameteala, ca o beție.Si iar…imi baga cealalta jumatate in pizda plina cu frişcă… apoi o amestecam, ne jucam cu ce-a mai ramas…ma linge si ma saruta.Senzatia e unica…frisca de pe noi, topita de caldura corpurilor…Ia tubul de frisca si iar ma umple cu frisca…si eu zbor in extaz. Ma penetrează cu degetele…ma urca si ma lasa sa cad lin in placeri greu de descris in cuvinte…Ne facem loc in mizeria de pe pat si ma aseaza capra.Îi vrea fundul…stiu.Intra greut, e maricica dar ma lasă pe mine…si când e adanc…se misca  de cateva ori…apoi daaaa…”i m going to cum”… si incepe sa urle aproape ca un nebun in agonie…Aaarrrgggg! De vre-o trei ori.

Bormasina vecinului s-a oprit!Cu siguranță s-o fi speriat de urletele alea.Zâmbesc..mă simt copleşita de toate…el fuge la baie…eu strang cearsafurile de pe pat si-l urmez la duş.După duş imi arată si cadourile…o nebunieee!Ma plezneste cu biciul  adus de el peste sani, si fese…sunt incă amețită de placere!

Ce fantezie nebuna!Bifat si asta cu un mare YES! Done it!

Va pupicescu si va doresc să aveti parte de orgasme dementiale!

 

XXX

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

