Strap si on!

Ah! Cu câtă nerăbdare mai asteapta unii să-mi scriu trăznăile!Vă sărut si vă mulțumesc de mesaje.
Este plăcut să vă citesc.yammy pentru câțiva dintre voi şi un miauuu pentru cealalta parte 😊
Tot pe la Cluj mă învârt si e frumos.Zilele trecute am râs copios pe tema bilelor de pe pula. Pe aici am intalnit câțiva posesori de „jucarii încorporate”.O fi fost vre-o moda cu ele.Unii posesori sunt încântați alții işi doresc sa le scoata.
Am zâmbit copios când mi s-a spus,cu mândrie…”is de argint”.Am întrebat dacă a călatorit cu avionul…or sa-l puna aia sa beleasca pula la propriu! Ehh…
E distractiv uneori la telefon dar de cele mai multe ori e …prosteala.Intrebari de genu „o am mare…poti face anal?” sau „faci fantezii…care ar fi alea?”
Masculii intalniti la Cluj… sunt bine!O spun fara reticente.Extrem de politicosi,manierati,curati…si futăciosi.Deja mi-am format o clientela si probabil ca voi face naveta in fiecare luna.Bugetul a inceput sa creasca frumos si eu sa prind aripioare 😁

Domn bine,trecut de 50 se prezinta la usa me dupa toate discutiile avute la telefon…
Strap on-ul meu se pare ca e mai popular decat piersica!
Nu prea am avut ocazia sa-l exersez inainte dar acum…imi fac de cap!
mai,mai ca mi-as dori uneori sa ma fi nascut cu pula!
Montez strap-bag pe el caciulita si-l dau la supt.Suge individu…ca o pustoaica care n-a vazut decat o pula la viata ei!
-Asa iti place tie sa ti se suga?
-Nu!
-Atunci suge-o cum ti-ar place tie!
Si o ia la pupat ca pe…icoana!😈 I-o bag mai adanc si-i zic sa-si frece pula.Ma intind pe pat si individu de peste suta de kile…se propteste in pula mea!
Imi zic ca…o belesc daca se scapa si nu-l tin genunchii…ma face afis!
Se misca destul de bine in pula…i-o frec si termina peste pojartier si pe burta mea.
Poate nimic interesant pentru unii..dar de aia exista curvele.Sa satisfaca!Si cum omuletul zice ca s-a simtit bine…imi multumeste cu bonus la banuti.
Totul e de bine!Nu poti avea orgasme cu toti…dar macar la sfarsitul zilei…dupa dus si toate tratamentele…te simti plina!Plina cu o mica avere.Eh…
Si acum vestile bune….voi putea sa scriu mai des. 😉

Pupicescu de la eu!
xxxxx

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

