Un alt roscat!

Se stie ca noi roscatii avem gena asta nebuna si e cumva legata si sexual… de altii de acelasi fel.
Individul ma suna si insistent imi pune intrebari despre pistrui sau daca sunt vopsita.Ii spun ca-s natural roscata si daca ajunge la mine.. o sa vada si pufulet la piersicuta,tot rosu.In maxim o ora a fost la mine.Si a mai si asteptat pe ici pe colo ca eu fusei ocupata.
In pat insa… e mai ceva ca un motan insetat! Mi-a lins piersicuta de spuneam ca omul asta nu se mai satura!Am vazut multi oameni fericiti in viata mea dar individul parea ca a castigat la loto!Si nu doar prima oara cand m-a vizitat ci si a doua!
Ii place doar s linga piersicuta.. sa-mi sarute spatele pistruiat si apoi dupa ce crede el ca a dezmierdat piersica… termina tot la oral. Ce-i drept omult e simplu dar are ce-si doreste! Si el cu gena de roscat desi foarte putin se mai cunoaste. Eh!
Una peste alta, sau unul peste altul.. roscatul are deja abonament la roscata mea! Si mie imi pare bine!
De ce nu mi-ar parea?

xxx

Lasă un răspuns

