Musai

Trebuie s-o incerc si pe asta!Să încerc să scriu de pe’creatia’ asta minusculă…numită telefon! Poate voi avea mai multe greșeli decât de obicei dar…măcar mă  veți înțelege.

Dupa o noua perioada de timp la Cluj pot spune ca iubesc orasul ăsta. Am intalnit oameni minunati, oameni normali și plini de viata.

Ambrose- nemuritorul 🙂 ha!

Stiu ca voi ma cititi intens si abia asteptati sa va scriu din aventurile mele.

Vorbisem pe w.up cu un individ…care nu putea sa sune.Motive serioase…nu altele de gen’is la servici sau acasa’..etc!( Si alea-s serioase dar se pot amana!)
Asa a ajuns la mine puștiul de vre-o 24 de ani.Slabuț și firav ca un adolescent.Parlind ‘inglish’ aflu că e doar in trecere prin Cluj si chiar grabit!Adica … mai mult de o ora nu poate sa stea.

Apare la usa mea exact la timpul convenit…
Ma.. era tipu asta un frumusel din ala …colorat la bucle si ochi de numa!Il poftesc in casa, il servesc cu o apa minerala si pam pam.. de dezbracam de putinele haine de pe noi.Deh.. e vara si e cald!
Nemuritoru asta.. ca semana si cu Paul ala din ‘Nemuritoru’ era asa.. un firav.Mai ca-mi era mila sa ma apuc de el.Ma incercau niste sentimente de gingasie cumva… dar mi-am facut curaj si am coborat u…uusor spre semetia lui. Cu un oral intrerupt ici si colo sa nu-l termin rapid… l-am adus intr-o stare de betie.
Tare-mi mai place sa ma joc cu cei ce-si savureaza placerile!
L-am lasat sa termine pe fata si apoi dupa un dus scurt am parlit cateva chestiute neimportante de scris.
NUmarul doi s-a consumat cu foc aprins dupa un oral.. apoi normal.. apoi si anal.. credea ca e in rai omuletul.Eu? Eu aveam impresia ca ma culc cu un amestec de copil si barbat.Ciudati trebuie sa mai fie aceia care adora pustoaicele! Asta macar stia ce si cum.. insa tineretea lui ma facea pe mine sa ma simt altfel..un altfel ciudat de tot.
L-am terminat la fel de ciudat pentru ca nu spera sa mai termine si un numarul doi…dar a fost cu strigaturi haha!
Si eu as spune ca e mai bine sa ma feresc de ciudatenii nemuritoare! SIC- E doar o glumita,desigur!

A ramas sa ne re-vedem daca o mai ajunge pe la Cluj.. sau eu prin Anglia lui!

P.S E ciudat sa scrii de pe mobil.Mai bine las pe ‘old school’ ca e mai sigur!
Sa aveti parte de o vara pliiina de rgasme! Eu am zilnic si ma tin bine! Va sarut.Pe toti si toate dar nu prea mult… ca e de munca 😉

xxx

Lasă un răspuns

