Clujul e fain!

Çand omul sfinteste locul.

Am fost la Cluj o saptamana.( Si ma mai duc!).
Cred ca m-am indragostit de orasul acesta.
A fost o saptamana nebuna de sex si voie buna. Ei bine… cred ca sunt tare adevarate vorbele alea cu omul sfinteste locul.
As avea foarte multe de povestit insa nu este timp prea mult.Oamenii sunt toti senini si zambitori.Sculele astora sunt la fel ca peste tot insa am observat asa… ca o regula generala.Tineretul din Cluj- dej.. hai sa nu le spun chiar ‘tineret’.Ma-sculii din Cluj se respecta si stiu sa se bucure de viata sexuala.
Nu stiu daca e o regula dar imi par mult peste media celor ‘da Bucuresti’- Fara suparare!Si ca actiune si curatenie si dorinte… etc

Cum mie imi place sa explorez locuri noi si oameni noi… mi-am facut de cap din plin in orasul asta superb.O sa incerc sa povestesc cateva intamplari haioase si sexoase imediat ce voi gasi timpul si dispozitia necesara.Pana atunci… sa aveti parte de orgasme superbe!Asa cum am si eu!

xxxxxxxx

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

