Lista de cumparaturi

Oh! Ce lume nebuna!
Primesc urmatorul mesaj de la un individos ce urma sa ma viziteze in cateva zile.
‘Fa-mi lista de cumparaturi’
Am belit ochii mari si-mi-am zis ca omul o fi gresit cand a trimis mesajul!M-au bantuit si alte ganduri… ca nah! O fi avut omul tichete de masa si vrea sa plateasca cu ele!? Si chestii din astea treceau prin mintea mea.
Uit de mesaj apoi a doua zi ma suna si-mi aminteste de lista.Zic, ce lista? Eu n-am nevoie, imi fac singura cumparaturile.El:pai ziceai de orez,bulion.Am luat deja de toate!’
Raman si mai mult pe ganduri!Cand sa fi vorbit eu de bulioane cu asta? Si gandurile incepeau sa faca rezumate la intalnirile noastre… si nimic nu aparea cu ‘bulion’ pe lista!

‘Stai ma lin! Am glumit!Dar am facut cateva cumparaturi pentru tine!Ne vedem maine’
Maaare e lumea si nebuna!Va zic eu care am cunoscut destule.. si tot raman mirata de comportamentul oamenilor!Pff!

A doua zi apare!Parcheaza masina si…masina full!Incarcat de parca vedea ‘din afara'( cum veneam eu cu masina burdusita din Anglia).
Mi-am zis ca o fi avand omu un butic ceva si.. si-a facut nitel aprovizionarea in drum spre futut!
Bem o cafeluta si apoi ma convinge sa descarcam masina!Eram intr-o stare din aia.. cand te uiti la cainele ce-l plimbi si el latra la umbra copacului si nu stii ce vrea!
Ba chiar ma gandeam ca asta… are ganduri sa se mute la mine desi in traiste erau doar alimente si din astea de curatenie!
Om gospodar!Imi facuse aprovizionarea pe…cred cel putin doua luni daca nu mai mult!
In fine… futaiul.Ca de asta ma cititi voi! A fost tot asa.Cam cu baxul!Lins si lins… oral in partide lungi si fantastice.Dus in pauze scurte apoi reveneala cu suc si energizant.Si ‘ciocanele’.
Futea asta de ziceai ca a scapat la pizda si are 16 ani! Adica nah omul e trecut de pat’zeci dar scula era asa de teapana de ziceai ca poate sa bata cuie cu ea!
Am avut si orgasme mici si mai mari si… de toate! Frumos si chiar as zice surprinzatoare orgasmele alea cand te simti privita si dorita.
Dupa ‘sedinta’ noastra stand tavaliti pe pat si cu ochii prin tavan…cu manghaieri scurte,povestim aiureli.In aiurelile astea aflu de la dumnealui ca probabil trece printr-o criza iar eu i-am pus frana zapacelilor, ca nu se mai oprea din cautat pizda! A?
O seara zapacita si plina de orgasme frumoase!
A plecat in drumul lui.Eu am ramas sa asez restul cumparaturilor ca imi era ocupata un sfert din sufragerie…pff!
Si totusi… ce i-a venit astuia sa-mi faca alimentarea la modul asta?Tot nu m-am dumirit!

XXX

Lasă un răspuns

