Alte ganduri crucis

Uneori ma intreb cum naiba de suntem atat de indecisi in toate!?
Habar nu am ce vreau cateodata! Acum vreau sa fiu linsa meticulos.. ba imediat ma gandesc la o pula jucausa sau ca mi se face masaj!
Nici eu nu ma mai inteleg!
merg pe strada sa platesc facturi… si ma gandesc la pula! Desi nu-s nici trei ore de cand m-am futut si-am avut orgasme,cateva!
Amestec in oala de mancare .. pe seara… si gandul imi zboara…ei bine, la pula!
Si cum oragul asta atat de important imi ocupa gandurile destul de des.. cand ma bag in pat sa adorm tot la pula ma gandesc!
Si nu duc lipsa!Dar am zile cand gandurile mi se amesteca asa aiurea si tam-nesam…am ‘flash-uri’ cu S sau cu un M…cum imi ridica cracii si ma linge adanc in piersica.Ma trece asa un fior si daca gandul ar tine mai mult de o fractiune de secunda… poate ca as avea orgasm in plina strada.
Alteori ma surprind singura cu o privire furata de la unu pe strada si mi-l imaginez intre cracii mei!
Poate ca barbatii au astfel de ganduri dar de ce si eu?Am pula la dispozitie la maxim 30 de minute! Si totusi nu-mi trebuie mereu, dar zilele astea cu ganduri care zboara… ma zapacesc.
M-am gandit sa scriu despre ele.Posibil sa fie din cauza unei relatii ne-stabile? Dracu mai stie! Desi relatiile mele par foarte stabile! Adica nah…suna omu uneori si cu o zi inainte pentru futaiul ala! Ce stabilitate mai mare sa vreau?

Saptamanile trecute am petrecut o jumatate de noapte in rasfat si trezita super. Adica nah,m-am trezit la ora 14 dupa atatea orgasme avute in noaptea aia!
El ma privea dulce!
-‘neata!’
-Mmmm,neata!Ai facut cafea?
Imi aduce cana de cafea si apoi se aseaza in genunchi intre cracii mei!
Ah! Ador asta! Ador sa beau cafeaua… si sa fiu linsa!
Sunt momente de care imi reamintesc chiar atunci cand el ma linge usor, tacticos iar eu sorb din cafeluta cu ganduri amestecate!
Las cafeluta pe noptiera si mi-l prind de par si-l trag peste mine.
Da-mi-o adanc! El vine si se infinge in mine umplandu-mi piersica cu pula lui…e bineeee

Oricat ar fi pozitiile astea apreciate… a misionarului e probabil cea mai… plina! Reuseste sa se infinga toata si sa o simti adanc de tot!Bune si celelalte dar asta … sau poate asa fost ‘tura’ asta… de bine!

xxxx

Lasă un răspuns

