Rup paturile si mesele!

Voiam sa scriu despre rupt patul dar am cautat un pic si v-am scris despre asta AICI
Ne-am revazut zilele trecute.Multi barbati simt nevoia de a reveni si retrai unele clipe dupa o perioada.Timpul insa isi pune amprenta peste toti si toate.Patul nu s-a rupt dar nici mult nu mai avea!Scartaia din toate incheieturile!Probabil e timpul sa ma gandesc la unul nou?De pat e vorba!
Primavara misuna hormonii in toata lumea!Parca simt mai des nevoia de sexuiala buna si nu a fost cazul sa ‘sun un prieten’ pentru ca au sunat ei. Si mi-am facut timp de mine si de ei.Uneori devreme dimineata, alteori seara sau noaptea tarziu ‘ca hotii’! Si n-am avut timp sa mai scriu pentru ca in acel putin timp liber…mai am si o viata personala de care sa ma bucur!
V-am spus despre S AICI
Ne-am revazut ceva mai des anul acesta.De obicei era lunar acum si de trei ori intr-o luna!
Data trecuta ne-am re vazut tot la birou si mi-am luat si jucariile cu mine.Cum smecheria e ‘la curent’ are stecher de UK si eu uitasem sa iau adaptorul! A trebuit sa coboare la un magazin sa cumpere adaptor,cat timp eu mi-am savurat cafeluta servita de tanti secretara.
Mi-am imaginat intre timp ca o va invita si pe dansa la un trio la pielea goala prin birou dar probabil ca nu are ‘legaturi’ prea stranse cu ea.SIC!
Cum a revenit cum a inchis usa si a spus ca nu avem mai mult de o ora la dispozitie!Ba bine ca e deajuns… si mi-am urcat curul pe masa desfacand cracii si ‘invitandu-l’ tras usor de cravata…sa se apropie.
‘Ce-mi faci nebuna ce esti!?’
-Nimic din ce nu-ti place!
Imi framanta sanii si mi-i sugea strans pe cate unul…
Ne-am aruncat hainele pe unde apucam iar din cauza cablului scurt a trebuit sa ne lungim pe mocheta langa masa.
Si ce placut e cand el imi infinge bila’messagerului’ apasand pe clitoris si cu o mana imi framanta sanii!
-‘Vreau sa termini mult,foarte mult!’
-‘ţine de tine!’
-Hai, da-mi odată!’
Si orgasmele vin… si curg din mine valuri,valuri… iar el ma ridica pe masa si incepe sa-mi suga clitorisul floasca!
-‘mmmm mirosi a zambile?!
– da! Cred ca piersica mea s-a corcit!ii raspund printre gemete

Imi prinde clitorisul intre buze si cu limba il plezneste de am iarasi si iarasi spasme de placere.Si-apoi de-odata ma trage mai spre marginea mesei si se infinge in mine adanc!
-Daaaaa,gem de placere iar el imi acopera gura cu sarutari!( probabil am fost un pic mai zgomotoasa!)
-‘Hai,termina odata cu mine!’
Si se infinge adanc in mine…iar masa se clatina si se apleaca de piciare… aproape sa se rupa!
Iese din mine si sar si eu de pe masa.Mari nebuneli se mai fac primavara asta!
Ne-am promis o seara doar pentru noi! Eeee sa te tii atunci!

Servetelele umede sunt prietenele mele! SIC

V-am pupat si pe voi caci maine am iar o vizita la S si sper sa fi reparat masa aia aplecata!

XXXX

Tag-uri:

4 gânduri despre „Rup paturile si mesele!

  1. Hercule Aprilie 10, 2017 la 3:01 am Reply

    Dacă lemnu’-i ţapăn, nu se rup. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

