His irish girl

A venit primavara si se pare ca hormonii incep sa se dezmeticeasca si ei.Irish man( am mai scris despre el;cel care a intarziat la o inlanire uitand de timp!In loc de doua ore a stat 6! AICI)- imi scrie pe mail o data la cateva luni.Scurt si la obiect dar nimic iesit din comun.Zilele trecute imi scrie ca vrea numarul de telefon.Avea de gand sa faca un drum in zona asta.Si nu, nu pentru afaceri ci pentru el!
Ii spun ca pot veni eu in capitala dar el zice ca i-ar prinde bine o deconectare totala.
Ma anunta ca pe la amiaza a doua zi, va fi la hotelul x si ma suna sa-mi spuna numarul camerei.
Pe seara aveam o intalnire si cu Iulian zapacila ala cu uro! Ca si ala a venit si taman ca Irish imi spune ca e acelasi hotel! Pfff!
Am mai patit eu din astea!Pe acelasi palier chiar!haha!
Pe la pranz am iesit la o scurta plimbare cu Irish man.Revederea a fost placuta.El e cam de aceiasi varsta cu mine dar un pic mai inalt,genul atletic,nu prea slab dar nici cu burta.
Dupa o cina scurta am mers spre hotel.Am vorbit despre ‘cate-n luna si in stele’!Mi-a placut sa il revad dupa atatia ani.Mi-a explicat si de ce isi dorea sa ma revada.Voia doar o deconectare totala, sa uite iarasi de timp si altele!Nu am pus multe intrebari sa-l descos.Nu e genul meu de curioasa.I-am propus sa ne balacim impreuna.I-a suras ideea si in dus i-am facut oral.A terminat relativ repede dar ‘prima oara nu se pune’!
L-am lasat sa ma stearga de apa si o facea atat de incet si tacticos, tamponand si uneori sarutand pe ici pe colo.Imi placea sa-i simt caldura corpului iar lui ii placea sa ma descopere.
Am uitat sa spun…acum vorbeste romaneste destul de bine insa am preferat sa vorbesc engleza cu el.La orizontala si cu ochii in tavan am stat cateva minutele.Doi nebuni aiuriti la pielea goala,cu privirile in tavan vorbind despre un sistem bonav de tara.
M-am intors pe burta si stand in coate il priveam. S-a ridicat pe perna un pic si iarasi am discutat despre o groaza de chestii de la viata agitata la cea de familie,viata la tara…
Am inceput sa-l sarut pe coapse iar el a inchis ochii si si-a scos mainile de sub cap ciufulindu-mi parul inca ud.
-You are my irish princess, you know?
-If you like that.. I’l be! si-am continuat sa-i sarut pielea fina,sfarcurile si apoi pe gat…i-am sarutat urechile si buzele.
Scula era semeata si zvacnea de dorinta insa am ignorat-o un pic.Am continuat sa-l sarut iar el sa-mi framante sanii.
Nimic ne-natural in toate, doar atingeri si sarutari usoare.Menite toate sa relaxeze si sa excite.
Am coborat oarasi cu sarutari si ciupind usor cu buzele pielea…spre coapse.M-am ridicat si am inceput sa-i sarut laba piciorului masand usor calcaiul.A avut un impuls de a spune nu… si i-am retezat avantul.
– I m your princess?
-yes!
-Than I do what i want!
s-a relaxat din nou cu ochii inchisi, atingandu-se singur pe coapse sau pe sfarcuri.Un masaj amestecat cu sarutari la picioare.
Am observat ca genunchii ii sunt zone excitante si am insistat sub genunchi.Scula zvacnea si se intarise puternic.Am urcat cu sarutarile si i-am luat bijuteriile pe ran in gura, lins si supt usor.El gemea usor iar mie imi plac gemetele reale de placere.
N-am insistat pe oral.I-am pus prezervativul cu gura si m-am urcat pe el calare.Ma privea cu ochi mari si cu bratele imi ghida uneori miscarile sau imi masa sanii. Am reusit sa termin si eu si el frumos.
In pauzica ne-am cafelit si-am baut dintr-un vin dulce.Primisem si mesaj de la Iuian.Era in camera lui si ma astepta.Se facuse seara si eu incercam sa ma gandesc la urmatoarea intalnire…prin subiectul conversatiei cu irlandezul meu si sa nu par a fi neinteresata sau ‘dusa’ cu gandurile in alta parte! Merita toata atentia mea.Iulian putea sa astepte!
Imi pune zeci de intrebari si ii place sa ma ciufuleasca.Imi povesteste din calatoriile lui si odata cu povestile lui parca vizitez si eu acele locuri.Se pricepe la redat peisaje si locuri!Ar trebui sa fie scriitor!Imi zambeste cand il mangai si-i place sa ma tina in brate.Si mie imi place.E bula noastra de timp si facem ce vrem noi.
Are suficiente tentatii in viata.Curand ar vrea sa se insoare si sa se stabileasca la’casa lui’.Accentul cand vorbeste romaneste unele cuvinte imi sunt simpatice.Ma face sa zambesc si e placut.
Dupa o vreme incep iar cu un oral in timp ce el sta inca pe fotoliu. Ii propun sa termine pe mine, pe sani daca vrea! Ii place ideea si dupa ce termina imi spune sa ma intind pe pat. Imi maseaza sanii intinzand putina sperma pe sani.
E noapte de-a binelea si e timpul s-o iau din loc!Ma echipez fara sa ma spal si ne sarutam din nou.Nu stim ce ne rezerva viitorul! Poate ne vom revedea! El zice ca da! Eu ii raspund zambind I’m your irish girl!
-Princess,ma corecteaza el! si ies inchizand usa cu un usor oftat…de placere,poate!
Cobor doua etaje si bat la usa lui Iulian.Ma asteapta pofticios.Ii spun ca vin de aproape.Mai sus cu doua etaje! Ii vad ochii sticlind de placere.
-V-a trebui sa mi lingi sanii.A terminat pe ei si sperma imi strange pielea!Toarna-mi niste suc!
Dupa ce beau doua pahare ma intind pe pat si il las pe Iulian sa ma linga.Pofticios! Ii place gustul de sperma.Ii place sa curete.
Scot bagheta mea magica si ma masturbez in timp ce asta ma linge pe sani cuminte!
Cand termina il las sa-mi linga si pizda floeasca.. gandind inca la irlandez.
Il las sa se termine si el in coltul camerei.Cu privirea plecata imi multumeste pentru tot.Fac un dus si-i las ceaiul.Il soarbe insetat din cele doua pahare. Imi iau plicul de pe masuta.Tigarile si ciocolata mea.
Nu-i multumesc dar merita! E baiat ascultator!
Pe curand, daca esti cuminte! Ies si iau un taxi spre casa.A fost o zi buna.Obositoare dar buna!

xxx

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

