Femeie rea

ATENTIONARE:

* Nu este pentru cei care detesta practicile URO

Iulian vine in zona Moldovei cam la doua luni de zile.Chestii de servici si nu e treaba mea! Treaba mea e sa-l umilesc si sa-l fac sa revina la mine.Sa ma caute ori de cate ori are treaba prin zona asta de tara! Nu?
Ne stim din capitala si pentru ca e baiat ascultator l-am revazut de cateva ori si la hotel in orasul meu.Imi scrie ca va fi doua zile in oras iar seara ar dori sa ma vada.
Iulian e un tip dragutel si cu metehne ceva mai dificile pentru unii oameni.Ii place sexul anal si uro si sa linga orice!Adicalea nu e chiar normal in mansarda si eu ii cam satisfac traznaile!
Ma astepta in camera de hotel cumintel ca un catelus.Bausem dinainte o jumatate de sticla de suc si eram gata sa ma pis pe mine in taxi! huh!
-Hei tu, nu sta asa ca dovleacu! Ia-ti paharul si vina sa-ti dau ceaiul!
Imi ridic fusta ca o piranda si ma pis in pahar aproape sa-l umplu ii zic
-Vezi sa nu curga pe jos ca te pun sa lingi mocheta!
Si catelusul meu cuminte incepe sa soarba din pahar de cealalta parte eu il umpleam usor.
In sfarsit termin de pisat si paharul e inca plin!Il lasa jos intr- un colt si sade in patru labe razghaiat cu limba scoasa la mine! Il manghai pe crestet de doua ori si ma asez sa fumez o tigara! Tigarile aduse de el si ciocolata! Nelipsita ciocolata amaruie!Baiatul asta nu uita nimic!
Imi spune ca nu e o camera pentru fumatori si asta ma dispera. Ce rahat si cu hotelurile astea! Adica nah! Si tembelul asta o fi ales o camera pentru nefumatori sau astia nu au astfel de camere!
-La dracu!Ii zic hai treci aici si ma linge! Nu am timp sa stau mult si nici chef!Imi desfac rochia care e parte peste parte si i dau pizda cracindu-ma cu un picior pe marginea patului.
-Treci si linge cat nu-mi piere cheful!
Si iulica baiat cuminte… vine si linge. Si linge nasol de tot! Nu-mi provoaca decat niste frisoane mici ici si colo.Ii bag mana in par si-l tin apasat in pizda,doar de s-o satura odata!Cand il las sa respire.. incepe sa ma linga mai serios!
-Aha! Deci stii sa lingi cand vrei!si-i dau o palma peste moaca!
Mi-ar fi placut sa pot fuma cat timp ma linge dar cum nu e voie…mai trag o dusca din sucul meu energizant.Il trag de par ca asta m-ar linge toata noaptea daca il las!
-Da-mi geanta si misca sa te dezbraci!
Imi da geanta si incepe sa se dezbrace.Ramane la chiloti si sta ca un popandau in coltul patului cu privirea plecata.Nu are voie sa ma priveasca!
-Treci aici in genunchi! si sfios ca o mironosita se conformeaza.
-Suge asta! si-i bag pula neagra a strapului pe gat adanc pana se trage inapoi.
-Hei! Suge-o la naiba! Ca de aia am venit!Si-l fut in gura si-mi imaginez ce placere as avea sa fiu barbat! oh!Il trag de par si-l tin cateva secunde apoi il las s-o suga.Si zambesc in coltul gurii.E al naibii de placut sa dai o muie unuia!
-Iti place?si-i trag pula din gura!
-Da! raspunde aproape gutural si cu mana in parul lui il trag iarasi in fata pulii de plastic negru!
-Daca iti place,suge-o bine.Si el se conformeaza si-i vad doua lacrimi ca-i curg.
-Baga-mi-as! Treci pe pat si desfa cracii! El face ochii mari la mine dar nu zice nici pas!
Iau sticla de ulei si i torn o cantitate suficienta pe coaie, imi pun si pe pula si usor i-o bag in cur.E stramt.Nu s-a relaxat.Si o imping ceva mai dur pana intra toata.El icneste de durere dar nu zice nimic.Cand il simt un pic relaxat incep s-o scot usor apoi sa-l penetrez din ce in ce mai repede.
Se atinge pe pula lui care are erectie acum!
-Da!Poti s-o freci! si-si face laba cat timp eu ma infing in curul lui.
-Hai termina odata! Si termina in mana lui cu gafaieli scurte.ies usor din cur si ma duc la baie.
Cand ies din baie e tot pe pat.Ma imbrac.El sta chircit in pozitia fetusului si ma priveste pe furis, stiu asta.Imi iau banutii de pe masa, tigarile si ciocolata si ies.Pe maine seara!Astept confirmarea orei!Vezi ca ti se raceste ceaiul de tot!

xxx

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „Femeie rea

  1. Hercule Martie 11, 2017 la 5:26 pm Reply

    Nu-mi place uro si nici nu practic, nici strap-on (dildo) care nu imi inspira nici umilinta nici placere, e o aiureala in cupluri hetero. Da’ un rope play, oricand. As intra pe lista de asteptare… 😉

    Apreciază

    • Sonyared Martie 11, 2017 la 5:54 pm Reply

      Gusturile sunt prea discutabile de accea eu prefer sa nu judec pe nimeni.Nu este felul meu de a fi dominatoare.Incerc sa satisfac incat sa nu ma damblagesc eu in cupola mea.In rest aia e! Daca se poate si nu-mi lezeaza mansarda…merge. A prelua fraiele nu inseamna neaparat a fi d0minatoare- cred eu!

      Apreciază

Lasă un răspuns

