Valentines cu plimbari la capitala

Nefasta plecata pe undeva vre-o luna.N-am intrebat si nici n-am fost curioasa sa aflu!El a aranjat totul.Camera inchiriata,deplasarea de la gara la apartament… totul era bine planuit.Aprovizionare facuta pentru doua zile.

Nu ne-am vazut de cinci ani dar parca n-a trecut o zi pentru el!As spune ca arata mai bine acum decat inainte.
M-am imbaiat si mi-am baut cafeluta privind pe geam…nu era nimic interesant de vazut.Doar blocuri,cutiutele cu geamuri.. eternul gri si cenusiu al iernilor cu zapada putina.

Am mancat niste fructe si am deschis televizorul.Ii place sa ma linga mult iar fructele dau un gust deosebit pizdei!
Pe seara a aparut si el.Ne-am spalat amandoi in cada, fara graba, cu spuma si cu paharele de vin in apropiere…Apoi cu un pic de teama sa nu alunec cand am incercat sa ne impreunam in apa!
Nebunie… tot in pat am ajuns asa uzi si cu chef de harjoneala.
L-am lins si supt usor cat sa-l simt cum se intareste iarasi scula.Nu m-a lasat prea mult nici el;voia sa ma aiba adanc iar si iar.
Cu o pofta nebuna a inceput sa ma linga, sa ma muste usor de pizda si sa ma aduca aproape de orgasm…apoi iarasi deasupra mea se afunda in mine.
Am terminat amandoi cu orgasme superbe.Eu cu un Wooow.. si el cu un aaaaah!
Ne-am continuat seara cu inca doua sticle de vin, fructe si sex nebun. O seara pe care n-o poti uita repede.Multumesc! Si pentru orgasme si pentru tot!
Cafeaua de dimineata sorbita printre orgasme.. e superba!

To you:

*Imi place cand ma descoperi ca pe o para buna si coapta si cand te infrupti din mine ca un nesatul!
Imi place sa-ti simt setea de a ma explora si sa te simt, sa simt cum placerea mea iti provoaca o bucurie deosebita.E un cerc vicios stiu asta!Asta sunt eu…trebuie doar sa ma placi putin si restul va veni de la sine.
Ador sa te simt langa mine,peste mine …in mine,adanc!
Imi place sa te alint si sa ma simt alintata,adorata,iubita de tine,de degetele tale…de limba ta. daaahhh
Si pentru ca a fost frumos asa sa ramana!
Te sarut!
xxx

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

