Bvalentines si dragost… betii

Am observat ca dupa ce scriu cate un blog privesc altfel spre trecut.Mai optimista, mai plina de liniste.

Candva cu mult timp in urma cand aveam o relatie stabila si incercam sa nu-i pun capat pentru problemele ce apareau la tot pasul,ma incapatanam sa cred ca o relatie trebuie salvata pentru copil,pentru ca,candva totul a inceput frumos si trebuia ‘sa fie’ pe undeva doar o greseala!

Valentines,Dragobete,1si 8 martie era pe atunci doar un vis urat.Cu ani in urma ma inselase si l-am iertat…dar nu puteam sa uit!
Si uite asa in ziua aceea in care primesc flori si martiosare de la sofer si alti angajati dansu’ meu imi spune ca diseara o sa iesim la cina in oras sa nu gatesc!
Si in mintea mea de femeie tanara,incercand sa scap de amintirile anilor precedenti;sa cred ca inca mai exista ceva de salvat in parteneriatul asta…
Las copil la mama si ma duc frumos la coafor,ma echipez in cea mai faina rochie,ma machiez si-mi pun chiar si unghiute asa cum ii placea dansului( desi era un chin pentru mine!).Seara pe la ora 20 stau si astept sa apara.
Se face 20.30 si deja cred ca eu am inteles gresit ora.
Fumez tigara de la tigara… imi pun un film pe caseta video,al doilea…derulez totul pe rapid si asta e!Pe la ora 22 ma dezbrac si intru la dus sa ma pregatesc de un somn bun, daca oi putea!
Ma bag in pat si cu greu adorm cu lacrimi in ochi si cu promisiuni ca Trebuie sa fac ceva!Merit mai mult!
Trecut de miezul noptii ma trezesc de zgomote si injuraturi.’N-a gatit nimic’!,’nu esti buna de nimic’…din astea!
Apar in usa bucatariei si el cauta prin strachini si isi pusese tigaia pe foc sa faca probabil un ou prajit sau ‘meleme’ cu rosii,ou si ardei- nu mai retin exact.Il intreb ce s-a intamplat…
Ooo, nimic doar ca el astepta sa-i fac de mancare!
Cu o piruieta frumoasa m-am intors desi primul impuls a fost sa ma apuc sa-i fac ceva de mancare nesimtitului! Dar m-am dus la tv sa-mi beau restul de suc si sa fumez o tigara.L-am lasat sa se indoape cu ce si-a facut.
S-a dus la dus..duhnea a bautura desi nu-i statea deloc in obicei sa bea.Eu am dormit pe canapea in sufragerie tarziu de tot spre dimineata.
Am inteles atunci ca puteam sa am si cinci copii cu omul asta! Nu avea rost sa continui sa lupt.Pentru ce?
Am aflat a doua zi cand mi-a dat spre decontare la firma… ca au fost 4 la cina! El cu un prieten, celelalte doua persoane erau doar ‘cineva’!
Si i-am inapoiat chitanta!Nu era stampilata si nici aprobata de mine pentru a deconta!
Pam pam!

Sunt multi care cred ca acesta nu este un motiv de despartire.Acesta nu a fost singurul ci doar unul din miile de motive care m-au adus la hotararea luata la doi ani dupa aceasta intamplare.
Cred ca l-am iertat si acum incerc doar sa uit.
Sunt 12 ani de cand ne-am despartit si nu mi-a lipsit nici nu m-am simtit asa ca atunci niciodata dupa despartire!Acum sarbatoresc uneori singura Dragobetele si Valentines.Uneori!De multe ori am parte de surprize frumoase!( o sa le povestesc!).
Sper sa aveti parte de surprize frumoase si voi!

xxx

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

