Prote…xsez

Cata muie au primit astia cu ordonantele looor! Dar nu- s invidioasa deloc!
Neavand ce face… ma bag pe vestitul carte’n-moaca ( a se citi facebook) si imi exprim eu sentimentele de greata.O amica faina imi zice ca si are chef sa se desarte oleaca si s-o punem de un protest!
Ne intalnim- scriem ceva pe doua bucati de carton si .. iesim in centru!Aaaa si fac si un ‘event’ tot pe carte-n moaca si invit eu cativa,dansa pe altii.. si tot asa!
Credeam ca o sa ne trezim noi doua nebune in centru orasului. Un orasel de provincie, ha!
Cand ajungem noi.. eram vre-o sase- plus opt politisti si doi jandarmi!
In juma de ora se strang altii si altii… si am uitat sa zic. Cu 15 minutele inainte de a pleca din casa… suna telefonu. Individosu cu care ma vad eu pentru regulat in mod regulat ma intreaba daca apar la prostest!
Binenteles!
Ok.. a trecut o ora doua, trei si s-au rupt randurile!Fiecare la colib(v) a lui!
Plecand spre casa, primesc si telefonu cu invitatia de ‘ti astept’!
Si eu ca o protestatara cuminte… m-am infiintat sa protes-xez si altfel.
Ma palise si pisare si foame si.. de-o sexuiala! Toate asa gramada!
Mancam ceva amandoi dar parca nu aveam stare!A, si trag si un pahar de vin printre discutii politice!
Ma duc dupa o vreme la dus si ma alint cu apa fierbinte de uit ca nu-s la mine in casa!
Apare si dansu cu prosopul si ma induplec sa ies de sub jetul fierbinte.
Ma sterg rapid si directia spre pat.El intra la dus,eu cu nasul in cearsafuri… mmm e placut sa-i simt mirosul.Is oleaca pilita!Nuuuma bine!
Timpul de relaxare avut singurica imi face bine.Ma moleseste si imi da timp sa dau frau gandurilor, sa ma eliberez incet de nebuneala petrecuta cu o ora mai devreme.
Apare el si mi se alatura in pat printre cearsafurile moi….e yummy, e sexy.. e asa cum vreau acum.
Ma saruta frumos si-mi place sa-i simt buzele cand moi,cand apasate.Sa-i simt limba cum se joaca cu sfarcurile mele si coboara uuusor pe coapse.
Scot sunetele mele ciudate de placere…E un fel de gemut tremurat- si probabil ma excita si asta…
Se infinge in mine lent…cu doua degete,trei…
Se joaca in piersica mea si ma face sa ma cambrez, sa mi-l doresc in mine.
Il ciufulesc si-l trag peste mine sa-l sarut.Mmm imi place sa ma gust de pe buzele lui…sunt teribil de ametita de la paharul de vin si excitata peste masura.Termin in prima secunda cum il simt in mine. Daaaa!
Ma rascoleste si mai mult cu fiecare intrare.Oh! Nu se grabeste deloc si eu am orgasme nebune si lungi!
Si parca as vrea sa intre tot in mine… sa ma rupa.Dorinte nebune!
Ma freaca in pizda cu degetele de ma inebuneste! Noroc ca am pus prosopul pe pat sub mine, atat de mult curge din mine.
Incet… ma linistesc iar el vine peste mine si mi spune atat de galant ca aproape ma pufneste rasul! „Acum pot sa termin si eu!”
Si se invinge-n mine adanc… si mai adanc si-l simt fierbinte, moale.
Mai stai un pic asa… iubesc secundele de liniste!

xxx
Iesim si maine la proteste!Sic!

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Prote…xsez

  1. Valy Februarie 3, 2017 la 11:13 pm Reply

    Buna! Ce faci? Pe unde mai esti? Mi-ar place sa ne vedem….

    Apreciază

Lasă un răspuns

