Pitici in ianuarie

As avea o biblioteca imensa daca as fi primit de la fiecare ‘amic’ sau macar de la al zecelea.. cadou cate o carte!Nu e imensa biblioteca mea dar sunt cateva!M-am surprins astazi rasfoind una din ele apoi alta…

Multi dintre cei cunoscuti isi exprimau dorinta de a imi face un mic cadou iar cartile erau prima mea optiune.Nu foarte scumpe si atat de diverse…si la indemana.
Imi place sa le rasfoiesc.Majoritatea le-am citit desigur si pe langa povestile lor… au ele cate o poveste aparte.Unele cu dedicatii altele doar cu o data simpla si un nume.
„Pentru cea care m-a dus in Paradis de cateva ori”

” Cu deosebit respect si afectiune,pentru o floare deosebita!”

„For a lady of style an passion With all my best wisshes and kisses’

Nu e superb?Amintiri!Bucatele din amintiri.. singurele martore si marturii palpabile din tot ce a fost! Si le iubesc! Imi iubesc cartile si amintirile.

Era internetului inca nu incepuse.Unele zile pe atunci erau plictisitoare si atunci preferam sa citesc.Altele obositoare si extenuante dar dupa ele imi permiteam sa imi iau cateva zile libere sa ma relaxez cu ore de calarie,sofat sau altele.Seara insa relaxarea era cu cateva pagini dintr-o carte.
Mi-a ramas si acum obiceiul acesta si nu cred ca pot renunta la el.
Desigur acum intenetul e mult mai simplu si-mi aduce mai multe carti decat am sa pot citi eu in doua vieti sau chiar mai multe!

Nu se pot insa compara aceste carti,cu dedicatiile lor simple, simpatice dar atat de graitoare… cu un fisier in calculator!

hai ca va pup! Scriu despre CLIT 😉 si o sa va postez curand despre diamantul femeilor!Tineti aproape si ne citim pe aici!

xxxx

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

