Elogiu unui barbat adevarat

Vreau sa-ti fiu amanta eterna

Daca am traii precum zeii mi-as dori sa fim amandoi la fel ca acum.Nimic mai mult sau mai putin.Mi-as dori sa fie mereu la fel.
Tu cu viata ta de familie, eu cu ale mele… iar intalnirile noastre secrete sa fie asa cum sunt si acum.Pline de substanta, iubire si daruire totala.
Si poate ca asta inseamna iubire adevarata sau poate ca nu stiu sa fi intalnit inca ceva sa- mi ofere un confort mai simplu si mai comod de atat.

Si daca as mai trai o viata, mi-as dori sa te intalnesc la fel si sa iti fiu amanta si iubita secreta. Pentru ca nu stiu daca as putea sa-ti fiu mai mult.

Pentru confortul si usurinta discutiilor noastre ce-mi sunt izvor de inspiratie.Pentru energia care o am intre intalnirile noastre… pentru tot ce esti,ti-as multumi inzecit de fiecare data!

Nu stiu cum sa te iubesc mai mult…sau sa inghesui in minutele de relaxare toate cate vreau sa-ti povestesc?

Nu stiu! E drept ca te iubesc in clipele cand te simt langa mine.Si poate si cand nu esti.Dar nu ma gandesc prea mult la asta!

Si atunci cand stiu ca ne vom revedea, am un tremur de emotie ce ma cumprinde. O excitare dinainte… o stare euforica in care nu-mi pot imagina decat mainile mele pe trupul tau atat de frumos. Buzele ce te saruta… glasul tau atat de frumos si melodios. Nu, nu exagerez.Atat esti tu pentru mine.

Urasc (e mult spus, dar fie!) cand trebuie sa ma imbrac…insa nu atat de mult cand stiu ca te voi revedea iarasi,curand.Nu te vreau ‘al meu’ sau mereu langa mine dar mi-as dori deseori ceva mai mult timp…Parca niciodata nu a fost indeajuns timp.
Esti omul care inainte de a te simti in mine cu trupul tau, te simt in mintea mea! Nu, nu exagerez…discutiile noastre imi ofera un extaz si un orgasm aparte.Ca vorbim de caramizi, arta sau char lucruri banale!
Pentru ca stiu ca nu incetez sa exist in mintea ta , dupa ce ai avut orgasm.(chiar daca nu o spui, stiu).

Pentru ca ma consideri frumoasa, chiar daca au trecut anii peste noi- tu ma vezi la fel ca la 20 de ani.Stiu, daca ai putea m-ai face zeita peste tine dar nu e cazul. Suntem doar noi in ‘bucla de timp’ atat cat ne este.Si te iubesc pentru asta.Pentru ca stii sa ma atingi ca si cum ai vorbi cu corpul meu o limba aparte. Pentru ca timpul acela, nu ne poate fi luat de nimic si de nimeni.Si pentru asta, te iubesc si mi doresc sa-ti fiu amanta eterna.Nimic mai mult!

Pentru S- pentru ca stiu ca ma citesti cand ai timp.Te doresc la fel de mult ca in prima zi.

Tag-uri:

Lasă un răspuns

