Corigentul/Corijentul

Mi-a venit ideea de a scrie cate ceva despre sex- nu numai experiente  si ‘material de laba’ ( cum mi-au scris multi in mesaje)- dar si ceva din care sa mai invete unul,altul…altele.Nu mi-am facut inca un plan pentru asta dar desigur ca voi scrie si
despre :
*cum sa faci o muie ( sex oral- zanelor!)
*Cum sa dai o muie buna
*Cum sa futi cand e pe ciclu
*Cum sa satisfaci o femeie… etc.

Multe din ideile astea le veti gasi si pe net- e plin netul de  articole siropoase si sfaturi pentru sex reusit!Multe au seminte de adevar,multe insa sunt doar idei.Totul se invata!Si poti invata sex si despre sex si din citit.
Eu scriu din experiente (deloc putine-ma laud ca un mascul prost-).
E stilul meu si scriu pentru cei care ma citesc pe mine.
In primul rand,fututul cica se invata din experienta nu din citit!
Gresit!Poti dealtfel sa fii la extrema cealalta.. o minte full de informatii dar sa nu stii sa faci nimic!

Cei mai buni amanti pe care i-am cunoscut, nu au avut foarte multe femei dar au fost interesati sa invete, sa exploreze mereu ceva nou si asta nu neaparat…cu o alta femeie.Pur si simplu aveau in ei dorinta de a invata continuu, de a explora si experimenta placerea sub orice forma a ei.Din carti din filme discutii,studii..etc!

Acesti oameni dau din ei tot ce e mai bun si desigur te fac si pe
tine sa te simti altfel.

1.Indiferent de varsta,ocupatie, daca ai sau nu timp sau bani…sfatul meu este sa inveti mereu despre sex.

Am desigur o gramada de citate despre invatat!Probabil ca stiti si voi minim trei proverbe sau vorbe de duh..despre invatatura- ei,sexul este o materie grea si care
trebuie invatata.Nu te nasti cunoscator!

O materie la care barbatii nu prea exceleaza din pacate!
Sexul este o arta asa cum este si muzica,pictura,baletul.

Sexul este arta care imbina trupurile omenesti prin arte, stiinta, sentimente.Este din pacate ceva efemer dar unic.
Vorbim despre barbati,pentru ca experientele mele cele mai multe au  fost cu ei.Damele sunt si ele…probabil cam la fel dar nu-mi pot exprima cunostintele din experientele cu ele.

Corigentii

20% dintre barbati fac sex ca pe o necesitate fiziologica.Precum mersul la pisare! Trebuie s-a o faca cand ii vine.Nu conteaza recipientul!Nu e neaparat sport, e o necesitate si el stie ca trebuie sa se futa. Acestia sunt corigentii la materia de sex. Ar lua note intre 1 si 5 maxim!
Ei se fut pentru ca trebuie si stiu ei sau au auzit ca fututul face  bine la creier si la scula.Sau ca trebuie intretinuta ca sa nu moara la datoria’de acasa’!

Pe ici pe colo, unii dintre ei, stiu ca mai trebuie sa atinga un san…Au auzit ei ca pizda trebuie sa fie uda si o umezesc scuipand in palma sau te freaca cu mana…20 de secunde si cred ca e suficient.

Un corigent nu va satisface niciodata o femeie decat daca este ea
super excitata deja sau…din intamplare cu ‘noroc de dotare’!
Un corigent la sex nu inseamna ca fute doar cinci minute!
El poate sa futa si o ora fara sa aiba ejaculare!
El poate vorbi despre sex cu patima sau poate fi rusinos si mai
timid.Poate avea multe teorii despre ce si cum!
Corigentul la sex nu e neaparat taran sau needucat! Dealtfel, poate avea nevasta si copii si sa fie super fericit intr-o relatie… dar tot corigent este la sex.
Corigentul…din pacate, este acel om normal care nu vrea mai mult
decat stie el ca ii trebuie sculei sa poata termina.El se multumeste ca gaseste recipientul disponibil si-si satisface nevoia.
Corigentul va gasi foarte repede recipientul potrivit sau materialul de laba potrivit,sa-si satisfaca nevoia.

Daca pentru tine atat inseamna sexul…si te regasesti in ceea ce am scris mai sus,esti corigent la sex!Femeile avute au mimat orgasmul din interes sau erau deja excitate.
Daca ai avut zile in care exact asa te-ai simtit dar ai fi vrut mai mult…ai luat 5 si mai ai sanse de trecere 😉 sic!

Va pup si sa ne…citim curand!

2 gânduri despre „Corigentul/Corijentul

  1. Valy Ianuarie 13, 2017 la 12:21 am Reply

    Da, bre…de multeori mai futi si din necessitate….Ce faci tu? Nu am mai vorbit de mult! Pe unde mai esti/ Te pup! La multi ani 2017!

    Apreciază

    • Sonyared Ianuarie 13, 2017 la 1:37 am Reply

      Asa e bre! 😉 Futaiul ala nu-i mai mult de 5 de obicei!La acea categorie de omuleti.
      Multumesc de intrebare! Sunt bine.Tocmai continuam cu seria procentelor -probabil voi posta si continuarea curand.
      Asa este, nu am vorbit de mult.Imi poti scrie aici- dar si cu o adresa de e mail ( apare privat) si-ti raspund!
      Sunt acasa!
      Te pup si eu! La multi ani si tie! Sanatosi si baftosi!

      Apreciază

Lasă un răspuns

