Pizdi’ tăt si prealabilul

Ursul meu mă trezeşte în fiecare dimineaţă cu dânsa-n trânsa!

Eu ajung la muncă cu zâmbet laarg iar colegii ma privesc suspiciosi cand ne bem cafeaua in faţa cafenelei.(toţi suntem fumători şi aştemptăm sa ne sune telefoanele pentru noile curse).Primul suna al meu…aproape un obicei! ha!Ne salutam si uram zi bună!

Dupa 12 ore de condus ambulanţa…ajung acasă frînta de oboseală.Mă descalţ şi intru în casă…cu un zâmbet aproape forţat.Nu pentru nu vreau să zîmbesc.. ci pentru că abia mai pot.

Ursul meu mă aşteaptă cu papa cald şi în tricou! E un pic şpriţuit dar de ce nu? Eu mă bag repede sub duş şi de acolo îi fac un mic rezumat al zilei. Il iubesc pe omul acesta! O iubire aproape imposibil de descris în cuvinte.Ne cunoastem de peste 12-15ani dar împreună suntem acum de cateva luni.Şi ştim amandoi că atăt va fi…câteva luni!O relaţie cât o viaţă!Şi parcă timpul se opreşte în loc atunci când suntem împreuna.Totul e atât de firesc si normal! Mănănc şi vorbim despre cum ne-a fost ziua.El doar în tricou…eu in costumul Evei.Ne aşezăm pe canapea şi continuam cu vorbitul…el îmi masează picioarele…eu mă excit!

-N-ai vrea să-mi masezi şi pizda un pic? el rămane ca la fotograf.Un pic cu gura între-deschisă- preţ de câteva secunde!

-Cum să nu?Pizdi tăt ti masez!Şi interior şi exterior! zambim..

Îmi atinge piersica cu o gingăşie rară.Uşor şi fin…parcă abia atinge firele de păr.Apoi mai apăsat un pic…işi introduce un deget in ea..îl răsuceşte usor de câteva ori şi-l bagă în gură tacticos il scoate apoi uuşor…

-Mmm,…ştii ce bun e?

-Serios? Ia, da-mi şi mie atunci!

Şi baga din nou in piersica mea un deget…il rasuceste…il simt placut.Mai baga un deget si le răsuceşte….

-daaa…ce bine e!

-Vrei să te guşti?

-Daaa! ii răspund printre fiorii de plăcere ce ma cumprinseseră.Îi iau degetele in gura si le sug tacticos si cu pofă.Mâinile mele îi caută „prealabilul”- aşa am botezat noi organul pula.Prealabilul  era prezent si gata de actiune! Îi mangâi accesoriile şi cu intenţia de a face un oral mă aplec spre prealabil.El ma opreşte cu un gest firesc..

-Nu,draga mea…astăzi prealabilul te vrea pizdi tăt şi el şi-a luat…muia…dimineaţă!

Ursul meu… cu greu vorbeste porcos.Când foloseşte câte un cuvânt mai ne…literar, face câte o pauză scurtă.Şi de asta mi-e simpatic foc!

-Bine, ii zic.Atunci să fie pizdi-tăt!

Mă ridică in fund pe canapea şi-mi aşează picioarele crăcăcite ţinându le aşa.El işi bagă capul cârlionţat intre cracii mei şi incepe să lingă timid..apoi mai agitat un pic.Şi nu se opreşte…iar mie îmi place cum alunec prin valurile plăcerii…ca pe un topogan cu apă.Spasme de placere vin în valuri…se domolesc si apoi iaraşi vin şi mă alintă…mă pierd în drogul placerii…

Eu*…sunt pierdută în ce simt.Iubesc fiecare atingere şi oboseala parcă a disparut pe moment.Mă răsuceşte şi-şi bagă prealabilul în piersica mea udă.Se împinge voiniceşte şi adânc, sfredelind in fiecare milimetru de pizdă.Şi-mi place…si vreau mai mult şi mai adânc! Gem de placere… iar el parcă îmi citeşte gândurile.Îmi ghideaza mişcările să mă întorc si iar înfinge prealabilul în mine! Adânc…

Îi prind fesele şi-l trag spre mine…Pricepe repede ca nu mai am mult pînă la orgasm şi-şi accelerează mişcările, tragându-mă spre el mai strans…intrând mai adânc..terminând amandoi, aproape in acelaşi timp.

xxx

Lasă un răspuns

