Scula si gradinarul

Invitatia la cafea facuta de el s-a dovedit a fi un picut mai lunga decat de obicei.Stateam deja de peste  15 minute de vorba… Nu multi stau la povesti pe banul lor!Imi povesteste ca si-a luat un teren si ii place sa munceasca pamantul…ca are o satisfactie din ce face… si vrea sa incerce si ceva nou.

-Sta omu, mai vorbeste dar… mai face si treaba ii zic incepand sa-i deschei camasa.

„Gradinarul” meu… lemn! Lemn de ce vreti voi, ca statea tapan ca o statuie!  Rece nu era! Asa despuiat de haine nu arata rau.Un corp de atlet as spune.

Il ating pe brate il mangaii… ii sarut sfarcurile pe rand… Mainile lui, lemn! Oftez in sinea mea si incerc sa nu fac miscari ‘gresite’- sa-i arat cat de bou poate fi !Scula lui…teapanaaa! Semeata asa.. precum batul unui steag ce flutura in vant! Eee.. avem pe ce lucra! Ma asez in genunchi si incep sa-l ating, sa-l adulmec.Sa ma joc cu limba pe bilute…sa-i vad scula cum se scutura semeata si dornica.

El… tot statuie-calda!Ma intind pe pat si-i zic ‘ ia tu scula aia si sapa-ma bine!’

Se apleaca peste mine usor potrivind scula deasupra piersicii mele si se infinge adanc.Adanc de tot! Scap un icnet de placere amestecata si- i zic  un ‘daaaa’!

Si incepe omul sa faca un fel de flotari.. ceva miscari inca neintalnite  pana atunci.Eu gafai usor si-i soptesc iarasi .. ‘daaa, e bine.. mai vreau.Da-mi o toata’ Nu apuc sa termin de soptit, ca el se lasa asa ca… o statuie in cadere libera si-l simt cum termina adanc in mine.Toata sindrofia sa zic ca fu…20 de flotari ritmice!Maxim!

Apoi ramane asa,lemn peste mine.Incerc sa-l ridic,sa bag o mana intre noi, sa prind balonelul… sa nu ramana naibii aiurea, ca scula cu care a „sapat”.. nu mai era semeata pe care i pusesem eu rezerva! Il las sa se aseze langa mine si  incerc sa stau cateva secunde sa-mi gasesc cuvintele dar incepe chipurile sa vorbeasca el:

‘-Buna! asta a fost tare de tot!”

-Ce anume?

-Aia cu sapa-ma!

-Ma bucur ca ti-a placut.Asa mi-a venit…

-Da, da..e buna!

Merge la dus se balaceste… apoi o saptamana mai tarziu imi aminteste la telefon!

‘Sunt gradinarul! Imi place in gradina ta! Ai libera gradina pentru sapat cateva ore?’

-Sigur!

Ne-am vazut de cateva ori… el cu scula, eu cu gradina.Miscarile insa doar un pic s-au imbunatatit si de obicei cu pauze de reprize. Pacat de unii care chiar au scula si fizic dar nu simt sau nu vor sa simta mai mult.

Lasă un răspuns

