Vand fantezii

Sedinta cu usile incuiate

Cu S ma intalnesc aproape in fiecare luna.E un tip tare fain.Inalt si bine facut… e yammy tot din cap pana-ntre picioare! sic!

Odata mi-a scris SMS ca e in sedinta si eu i-am raspuns ca as vrea sa fiu sub biroul sau! Asta se pare ca i-a dat multe erectii pentru ca…

De data asta cu toate sarbatorile si deplasarile.. nu avu timp sa ma viziteze dar mi-a zis ca ar vrea sa-l vizitez eu la birou! Palnuit ce si cum.. si-a trimis soferica cu masina lui dupa mine!

A trebuit sa astept pe un hol.. inca era in sedinta! Nu aia in care mi-a scris el! Alta!
Au iesit din biroul sau vre-o trei indivizi si o cucoana.M-a vazut asteptand si m-a invitat asa.. foarte formal,sa intru.
Cum am intrat cum a tras cheia pe usa.Ha! A anuntat secretara ca nu trebuie sa fie deranjat in ‘sedinta’!

Biroul.. e o camera lunga cu o masa de sedinte, in capatul careia e biroul lui.Si .. are geamuri de sus pana jos! Din tavan pana in podea!!! PfffAi impresia ca esti in vitrina!
Norocul… ca e la un etaj superior si din afara nu se vede in interior dar chiar si asa… ma simteam ca la parada!
Ne-am sarutat si ne-am dezbracat in viteza.
A trebuit sa-mi sugrum sunetele cand se infingea in mine.. cand m-a asezat pe masa de sedinte,rece ca dracu’ si mi-a desfacut picioarele sa-mi linga piersica.Nebun! Dar o nebunie atat de placuta!Si-mi placea sa mi simt gustul pe buzele lui!
S- e o nebunie de mascul chiar daca niciodata nu vrea si -al doilea numar.Sigur ar putea dar poate se ‘pastreaza’ pentru acasa’ hehe!

xxxx

Lasă un răspuns

