Unica, frumoasa mea s-a dus..

 

Dupa ce trece putin socul piederii unei persoane dragi,constati ca esti singur cu mult mai multe responsabilitati. Si mai observi cum oamenii te privesc altfel, de parca ai avea cumva o vina…sau poate doar mi se pare?
Sunt oameni,prieteni pana mai ieri…care te ocolesc.Probabil ca nu-si gasesc cuvintele potrivite…poate chiar nu le pasa de pierderea ta;
(pe mine aceasta ma doare!)
Aud pe unii cum spun ca am „luat-o razna”… desi eu imi vad de treburile mele.”Razna”…n-am facut nimic iesit din comun!Inca!
Simt ca as vrea sa ma tund..cheala! Asta probabil ca le-ar da si mai multa „apa la moara”!Nu e prima oara cand imi doresc asta! Asa ca…nu se stie!

Imi caut puterea de a lupta pentru fiica mea si singurul parinte care mi-a ramas.
Am insa sufletul gol…atat de gol ca doare! Tipa dupa singura prietena care m-a inteles in toate oricand!

Daca pana acum cateva zile aveam teluri, planuri de viitor…constat ca toate acestea s-au schimbat in totalitate si da recunosc, sunt speriata.Ma simt debusolata deseori.
Probabil nu o sa mai scriu o perioada.

Religioasa nu sunt, si nici ea nu a fost asa ca imi fac datoria de cretin botezat… randuielile care trebuiesc.traditii si atat.
Nu m-am rugat in…40 de ani nu o sa incep acum!Sper doar ca e intr-o lume mai buna!
Singurul gand care ma alina a fost ca in ultimii ani am stat langa ea si i-am fost alaturi in toate, pana in ultima clipa.Am incercat sa o ajut cu cat s-a putut…viata insa e atat de fragila!
Si inca nu pot accepta ca s-a dus!

Lasă un răspuns

