Mos Craciun mai vine si vara

Da,bine ca vine,nu?

Cu toata abstinenta asta cred ca mi s-a urcat la cap nitel.Era o zi tampita de vara.Cald de te intindeai ca matele pe langa soba.. numa ca tu cautai umbra si racoarea.Ei bine, ma suna M.Tipul cu care ma mai vedeam eu cat fusei plecata in tarile ‘pe invers’  si despre care am mai scris  aici. (https://sonyared.wordpress.com/2011/12/27/cand-vine-mos-craciun/)

Venise in tara si deja era in drum spre oraselul meu.Eu.. la tara.Cu nadragi usori, de in pe mine si cu ceva ce semana a maieu.Pe caldura aia nici nu puteam suporta altceva.Sar in sus si-i zic: ‘OK te astept la autogara’.

De agitata ce eram nici hainele ‘de oras’ nu le mai gasisem. am insfacat o camasuta si o pereche de blugi galbeni! De unde naiba ii aveam in sifonier, nu stiu.Aveau si eticheta pe ei! In fine… plec; schimb microbuze si ajung la judet.Acolo… paf… tre sa astept vre-o ora si ceva ca are intarziere microbelu’.

Din lipsa de preocupatie ma uit asa la lume… eu cu gandul la pula si lumea cu gandurile ei!

Fumez si mi se pune ‘pata’ sa beau ceva. Pe bune! Daca tot o fac lata, macar sa fie si  buna. Intru intr-un barulet aproape gol si iau o cafea.Ma uit la sticloante pe rafturi in bar dar constat ca habar nu am ce-mi place. Imi amintesc ca imi placea cherry si nu au apucat astia sa schimbe nici ‘modelul la sticla…. Ma uit  si cuget rapid… comand un cherry  mic  si ma asez la o masuta.

Barmanul ferchezuit ca de nunta, vine rapid cu cafeluta si  paharelul minuscul in care lichidul rosu  se plimba. Ii cer si o cola zero… am de asteptat ceva. Nimic nu e mai urat decat asteptarea. Macar asta e cu un final frumos… asa imi sufla mie ‘piticu’ asa cred eu acuma.

Apare intr-un tarziu si ursu mos Craciun ( M adicalea!)-Ii sar, cat de formal se poate.. la gat si -l pupacesc pe obraji.Mergem sa luam un taxi caci e destul de tarziu si  nu mai avem microbuz de intors la mine.Ne oprim in drum sa luam ceva de bagat la ghiozdanel.. sigur ni se va face foame si cum eu nu locuiesc in casa mea… vom gasi doar apa … de la robinet, pe acolo.

In taxi ne urcam in spate si chicotesc.Vorbim si noi ba una, alta.. nu ne-am vazut de aproape un an de zile.Ce sa-i zic? Ca n-am vazut pula de atunci? Sa ii dau satisfactie sau sa inspir mila? Cine stie ce ganduri isi mai face dupa! Pur si simplu nu am avut chef caci ocazii s-ar fi ivit ele cateva…

Ajunsi acasa n-am apucat sa nimic…. ne-am dezbracat in fuga si in pat ne-am consumat rapid energia acumulata.Nu stiu cum si cat am reusit sa termin ci doar ca il simteam in mine.. adanc, bine… si un pic  greoi.

Am mancat apoi am ciupit un pic din .. coniac ( cred) si iar in pat.

Sexul cu M e simplist dar bun.Nu ofera oral desi el mai glumeste uneori ca mi-ar manaca piersica…Oral nu sta sa-i fac prea mult probabil nu  are rabdare… nu stiu. Ne cunoastem de peste 15  ani si nu s-au schimbat prea multe.Sexul  lui e maricel si ma umple.E de bine!

Lasă un răspuns

