„Forgive me….”

Ajunsa la hotel am anuntat de la receptie ca urc…

‘Intra’- mi-a spus rece… din spatele usii.

Am intrat.Un tip  la vre-o 45 sau 45 de ani inca in costum , descheiat  la camasa la vre-o doi nasturi, statea in scaunul ce se chinuia sa fie un fel de fotoliu confortabil.Fuma.Semn bun.Nu fumasem pentru ca nefumatorii te simt tare nasol daca fumezi.Unora nu le pasa dar nefumatorii aia convinsi chiar le pasa de mirosul de tigara.

Mi-a facut semn sa ma asez si mi-a oferit o tigara si un pahar de sampanie.Incerca sa ma citeasca din intrebari scurte sau chiar nu-l interesa decat ce avea sa urmeze… Ochii ii erau flamanzi si i-am luat mana ca unui timid si-am impins-o un pic sub fusta.Nu purtam chiloti…

‘Mmmmm, baby…. open  more for me’

Isi inmuia degetele in piersica mea umeda si  tacticos mangaia apoi marginea paharului ca apoi sa soarba usor din lichidul acidulat… M-am intins pe spate de pe marginea patului si mi-am ridicat fusta.Si-a desfacut pantalonii si a venit langa mine manat de dorinta de a ma avea repede.Stiam ca nu va dura prea mult…Cateva mesaje de peste zi mi-au fost deajuns sa stiu cat de dornic e…apoi privirea, irisul dilatat si tremurul pe care cu greu si-l ascundea…Stiam;  si eu vroiam sa-l simt repede.S-a infipt in mine cu putere…ridicandu-mi picioarele peste soldurile lui, le-am incrucisat cat am putut peste fese….tragandul mai adanc si simtind in cateva clipe   zvacnind  si gemand usor… ‘arhhhh’.

Ne-am dezlipit alene si-am mers la baie impreuna.Ne-am bagat sub dus si ne-am sapunit.Mi-a spalat parul tacticos…incet si cu o curiozitate anume.Ma studia iar mie imi placea la nebunie! I-am simtit palmele mari pe sanii mei micuti… pe sfarcurile care se intareau , pe solduri, pe fese… Era placut.         Am revenit in camera…in halatele albe si moi.Mi-a tamponat parul si mi-l saruta … ca apoi sa ma sarute pe gat si sa-mi sopteasca  ‘forgive me girl…I want you to cum for me …let’s stay all night together’.

Ne-am ‘pipat’ iarasi si am baut din sampania dulce, am schimbat cateva vorbe despre lucruri banale si personale si am inceput din nou sa ne exploram …intai cu varful degetelor…

Lasă un răspuns

