Pitici de duminica

Duminica e zi puturoasa pentru cei mai multi dintre oamenii normali.Cum eu nu-s normala… atunci am eu chef mai tare de treaba. Se stie ce relatii am eu cu religia asa ca nu e cazul sa discutam partea religioasa.

Cum aveam chef de munci zic sa ma apuc de … varuit in dormitoor. Aveam sculele si materia prima.
Ma apuc de intins cearsafuri peste pat si mocheta sa nu o stropesc. Ma echiparesc cu o salopeta si purced cu trafaletele.
A, nu inainte de a pune muzica! Incet incet trec orele…telefonul tipa de mesaje si pe mine ma doare la salopeta hehe. Aveam treaba!
Reusesc sa varuiesc jumatate de tavan si .. cam jumatate din trei pereti de camera cand ma hotarasc sa iau o pauza de o cafea si tigara.Nu e simplu sa te cocoti pe masa dupa fiecare inmuiat de trafalete… Cum e prima oara cand faceam activitati de acest gen… reusisem sa ma fac jumatate alba de var.
Am uitat de timp… si de intalnirea stabilita cu un ‘admirator’ de mamici. Un tinerica la vre-o 25 plus.
Citesc mesajele in timp ce imi fac o cafea… si imi scrie ca e in ploaie. *Asteapta inca sa intrerup muzica si sa ma uit la mesaje.
Wai! Belea!🙂 Uitasem complet cu varuiala mea.
Deschid usa si omul facea sant cu plimbareala prin fata casei. Il invit pun de cafea si pentru el…
Cum puteam sa arat?
In salopeta *din aia scolareasca cu bretele! fara tricou si plina de stropi de var.
Fac cafeluta si lui si ma scuz sa ma aranjez un pic .
Ok… ajung la dus si incep sa dau varul de pe mine…cand aud in baie… ai nevoie de ajutor?
Am!
Cum dracu sa nu am? Adica wai.. varul ala se ducea cam greu. Serios! Trebuia inmuiat bine si frecat sa se duca! Ziceai ca-i jumate aracet asa era de prins de piele!
Si ma trezesc cu tinerica in dus langa mineee.Pff.
Deci ne stiam de ceva vreme dar doar asa de-o vorba ici si colo.Ok. Recunosc ca am incercat ceva fantezie cu el in mintea mea, cand ma jucam cu vibratorul dar nu primisem nici un semnal de la individ si nu planuisem nimic concret nici macar in mintea mea.
Nu era cica ‘genul’ de barbati dupa care sa zici ‘wow ceeee mascul!’ Ce mai pui ca e si cu niscavai ani mai tinerel decat mine iar eu prefer de obicei ceva mai maturi. O slabatura de om simpatic si cam atat.

Cum era vremea urata cam de o saptamana si neavand chef de plimbareli in oraselul mic.. il invitasem la urmatoarea cafea la mine. Cica nici nu locuia departe de mine.

Acuma daca tot era in dus cu pula tapana langa mine… m-am balacit repede caci am avut si ajutor. Oh! Un om delicat!Ma atingea atat de fin si eu ma chinuiam sa frec varul ala! hehe
Ma simteam un pic stanjenita la inceput de toata tarasenia dar curajul lui (il stiam chiar timid) mi-a facut si mie curaj.
A terminat destul de repede la oral.. in dus. Sunt flamanda de ceva vreme si saracutul de el nu cred ca avea alta sansa, odata ce s-a bagat singurel in cusca mea.
Am reusit sa ies din dus repejor si ne am bagat in halate sa bem cafeluta. Un pupacios. Saruta relativ bine dar pe moment nu calculam nimic. Ma bucuram de ce era si atat.De cafeluta inca calduta si de niste ochi flamanzi care ma doreau.

xxx
S

Tag-uri:

Un gând despre „Pitici de duminica

  1. Studio Galati Iulie 21, 2016 la 9:37 am Reply

    Saracutul de el! L-ai „rapus” ca o leoaica!🙂

Lasă un răspuns

