A trecut vara si inca o iubire

Nu la verisoare ma refer ci la anotimp.A fost o vara superba si plina de impliniri.Mai mult sau mai putin de povestit despre unele.

Acasa e locul unde esti corcolit si alintat.Cat inca mai am parinti desigur.Cat despre partea de sexuiala… n-am dus lipsa prea mult.Mi-am gasit inca doi larai  de care sa ‘abuzez’ cand e timp si  pe ici pe colo cate ceva nou.Sper sa apuc a povesti cate ceva.

Ideea e ca am unde si cu ce dar mai rar cu cine! hehe- Nu cred ca sunt singura in situatia asta si nu obisnuiesc sa ma plang.

Mi-as fi dorit sa am mai des acces la calculator si mai mult chef de scris.De pe telefon mai greu cu tastatul.Am incercat dar nu prea am rabdare. Posibil si varsta! A! Da! Varsta! Ma apropii de un prefix frumos si parca inca mai am de invatat  de la viata asta. Cu fiecare zi ce trece sau relatie… mai invat cate ceva.

Printre picatele.. unul din barbateii din vise a plecat departe cu familion cu tot. Tinem corespondenta scurta si rara; dar eu m-am bucurat pentru el si familie,  desi.. alte tari sunt convinsa ca nu le ofera linistea ‘de acasa’. Mi-a si spus asta, zilele trecute.Foarte frumos insa sa tii legaturi de acest gen cu oamenii pe care ii iubesti.

Multi considera iubirea ca pe ceva ce trebuie posedat, avut neaparat. La mine e cu totul altfel.Am mai vorbit despre asta de multe ori.M-am bucurat pentru acel om si pentru altii care au trecut prin viata mea pentru ca…asa e viata!Si daca ei au un succes… atunci trebuie sa ma bucur pentru ei.
Greu de inteles… si uneori nu ma inteleg nici eu asa ca nu ma astept de la altii sa o faca.

S-a mai dus o iubire, terminandu-se ca in tren. Fiecare cu ‘trenul’ sau .Nici macar nu pot realiza daca a fost o iubire sau daca m-am bucurat indeajuns de ea. Poate ca a fost o aventura care tindea sa ajunga mai mult.poate!

Zilele trecute m-am revazut cu o iubire din tinereti . hehe. Ceva scurt si rapid (il dadea nevasta disparut!)
N-am avut timp sa-mi dau seama daca ne-am futut sau am baut doar cafeaua! Si inca odata … m-am injurat singura. Decat un futai din asta, mai bine beau cafeaua singura!
Nu zic ca n-a fost bine dar am ceva pretentii la mine!

A venit toamna.. cu frig, ploi si chef de chefuri multe!
Si nu va doresc decat ceea ce-mi doresc si mie! Muulte muuulte orgasme si amintiri frumoase! Sunt singurile amintiri ce nu ne pot fi furate ( decat de neamtul ala..) !

va pup

xx

Tag-uri:, , , , , ,

Un gând despre „A trecut vara si inca o iubire

  1. Alin Octombrie 7, 2015 la 9:00 pm Reply

    :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

