Viata!

Candva am auzit comparatia cu un fir de par de la cur! Scurta si plina de rahat!
Nu prea am avut timp sa scriu desi mi-as fi dorit foarte mult s va impartasesc experientele avute. Si cele ‘obraznicute’ dar si ceva diferit…
Am lucrat pentru trei luni intensiv. De la 11 ore pana la 14 jumatate zilnic … ca sa ma ‘nenorocesc’ cu nu stiu ce intoxicatie si in final sa renunt la job.
Probabil o sa revin in tara.Anglia are nevoie de sclavi iar romanii sunt sclavii perfecti.De aia si tavatura prin presa. Umilirea si denigrarea romanilor are un scop! Asta e o alta poveste. N-am chef acum de ea!
Nu am abandonat blogul. M-am ocupat de viata mea…printre altele sunt un parinte singur care trebuie sa asigure ‘toate alea’ pentru un adolescent si nu ma refer aici la iphon sau alte ‘minunatii’ de gen ci un trai decent.
Mi-e dor de un futai nebun, de ceva nou, inedit…eh! Cica apare! In cateva zile ma intorc in tara si…vedem ce iese.
Printre altele daca nu v-am spus inca, mi-am luat si mult ravnitul vibrator la curent electric! Adios baterii 🙂
Valeu de factura! Hehe!
Am scris mult in perioada asta. Pe hartie,ce-i drept. Povesti cu vampiri si cateva bloguri noi-ce vor aparea in RO*fucking*mania blog.
Va tzuc dulshe 🙂 si sa ne auzim cu bine!

Sonya
Xxx

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Viata!

  1. Sclavul virtual Martie 14, 2015 la 6:23 am Reply

    „Mi-e dor de un futai nebun, de ceva nou, inedit…eh! Cica apare!'”

    Hold it steady for me baby 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

