Pitici de sambata seara*

Sau cum sa nu o iei razna de tot.

Eh! Printre alergaturi la interviuri si job uri de nimic… hotarasc sa ma las de fumat. Ok. Gata! Desi mai aveam o jumatate de pachet de tigari… m-am uitat cu jale la ele si am hotarat! NU MAI VREAU!

Si astazi se fac deja  sapte zile de ne-fumat! Si sincera sa fiu,  sper sa o tin asa! Trebuie! Pentru mine!

Intre timp  individosul care acum cateva luni pretindea ( doar mie!) ca ma iubeste.. s-a ascuns de tot… sub ‘ jde’ scuze … m-am hotarat si eu sa-l las sa se scuze cat vrea si sa incerc sa ma vindec de dragosteala asta  nebuna care mai mult ma usuca mental decat ma infloreste! Dragostea in forma ei frumoasa  trebuie sa-ti dea fantezii, energie, nu sa te sugrume cu scuze! Asta e parerea mea!

Cine nu-mi  impartaseste parerile…n-are decat!

Si daca m-am tot abtinut de vre-o doua luni de la ulpa…macar ceva digital sa incerc; seara cand toata lumea fuge la culcare!

De oboseala probabil, am atipit cateva secunde….

El a venit si m-a sarutat pe  buze usor.Era intuneric bezna; imic nu puteam observa… doar ii simteam bratele tari, mainile osoase, cum cauta sa-mi atinga corpul intr-un ritm frumos, usor…parca ma stia! M-a sarutat si i-am simtit buzele destul de uscate, limba dulceaga si gustul….

Incercam in bezna sa-l recunosc… insa nu-mi mai pasa acum! Ma voia asa cum si eu il voiam.Saruta bine iar mainile lui incepusera sa-mi framante sanii.Gura lui a coborat spre sani si a inceput sa-mi suga sfarcul intarit… iar celalalt san il framanta destul de dur… incat i-am dat mana la o parte sa-mi ating singura sfarcul; Mana lui a coborat sa-mi caute clitorisul… iar cautarea lui era destul de anevoioasa…

a coborat usor cu sarutarile si  a inceput sa ma linga in izda zemoasa…

daaaa…

si apoi din mine a inceput sa curga rauri de placere…

 

2 gânduri despre „Pitici de sambata seara*

  1. Gheorghiu Vasile Noiembrie 14, 2014 la 10:40 pm Reply

    A te indragosti oricum nu e o pacoste, e un dar pe care-l primesti, că barbatii sunt mai tonti si mai insensibili si mai neatenti la semne si la aluzii e lucru stiut , ca sunt si eu barbat ( mai sunt oare?- cred ca da , ca tocmai am venit de la o damă de pică ) . Cred că fericirea ta e oricum peste medie , pentru că in permanenţă porti cu tine o pinguinoasă mică, iar el( ei ) sunt doar niste adjuvante mai dulci în ciorbă sau mai acri în tort , uneori , cu care nu se poate tot timpul găsi proporţia pentru reţetarul ideal ( nu sunt un gurmand, dar după ce mă fut mi se face foame , în special de carne – carne preparată după carne crudă) . Şi totuşi , pauza de futut nu e nici ea o nenorocire , nici chiar in fiecare zi caviar cu foie-gras, că ni se apleacă , iar placerile trebuie conştientizate şi sedimentate.pupici

    • Sonyared Noiembrie 15, 2014 la 3:29 am Reply

      Fara indoiala ca ai dreptate! Uneori simt nevoia de a ma ciupi sa realizez ca nu visez! Ma consider o femeie fericita.Am o pinguinoasa pe cinste! Ma pot mandri cu asta!
      Uneori ma intreb de ce barbatii sunt atat de lasi!? Hahaha! Imi place comentariul tau demn de un gurmand! Pana la urma cam asta e reteta. Un pic de pauza …rabdare fara tutun si de la capat! ( carne cruda si gatita!) Hehehe!
      In mare parte sunt vegetariana!😉 Dar cu drag ma pot gandi la ulpa ca o leguma sau fruct delicios!
      TY

Lasă un răspuns

