Pitic de vineri seara

Am ceva vreme de cand ma aflu in tara ploilor( din nou)  si cu atatea cautari nu prea am avut timp sa ma gandesc la ulpa. Deh… chiar daca pe ici pe colo se mai itea cate un gand, pleca insa la fel de repede probabil! De oboseala adormi inainte de apune capul pe perna.Ce ulpa? Ce vise? Ce fantezii? In tren sau metrou dimineata.. chiar daca ai vrea sa te gandesti la ceva nbu  prea vine nici macar gandul ! Seara insa.. huh! Seara la intoarcere spre casa.. mai ai ceva sanse sa lipesti ochii pe o domnisorica sau .. de ce nu, un tip care arata bine! hehe! Pana la urma… asta e!  Sper sa nu tie prea mult perioada de post ca trece timpul degeaba si e mare pacat ! Aha!

In cautare de jucarii noi! Jucarii pt. pasa a mea, desigur! Sper sa gasesc ceva electric  ca la cata pofta am.. o sa imi cumpar baterii mai des decat tigari!😉

Va pup!

XX

Lasă un răspuns

