Pitic de joi seara

Pfff! Ma intrebam azi daca unii soferi  ar fute cum conduc… bleah!

Am mers cu microbuzul pe o distanta relativ scurta dar sofer mai prost ca asta n-am intalnit inca! Sa accelereze prin piscare! Pana si la futai te plictisesti  in ritmul ala! Conduc de peste 10 ani dar asa ceva n-am intalnit de mult  tare!In ultimii 3 am mers destul cu microbuzul si numa la soferica asta mi se facea rau! Rau din ala.. nu de decartat.. poate m-as fi racorit daca se putea.Ameteala urata care a trecut abia dupa vre-o 3 ore de stat linistita! In fine.. dupa toata  tarasenia asta m-am gandit ca asa om.. nici in pat nu cred ca e mare scula! :)) Nu stiu daca are vre-o legatura sexul cu sofatul dar daca fute in stilul in care conduce cu siguranta ca poate sa futa la ma-sa!😉 PITIC scos!

 

Lasă un răspuns

