Pitici de miercuri seara* Alergand in nori

I-am lasat usa deschisa si m-am intins in pat sa adorm.Nu retin cu ce eram imbracata…ceva sexy oricum.Ma temeam ca o sa ma trezesc inainte de a veni el.   M-am trezit cu sexul lui tare, langa buzele mele…cu un sarut patimas si apoi el s-a infipt in gatul meu. Da, aaaa iubesc sa-i simt duritatea pana in gat… sa-l simt cum vrea sa intre tot in mine, prin gura mea. Cum se duce si trece de amigdale…pula lui ,provocandu-mi spasme de placere, orgasme scurte.Imi place sa-i tin palmele pe fese si sa-l trag in gura mea adanc, mai adanc…

M-a asezat pe  pat, intinsa si s-a infipt in mine. Eram floasca, a alunecat usor…Piersica mea l-a primit toata, pofticioasa! Cu fiecare patrundere, mai adanc mai intens, dureros si placut in acelasi timp, il simteam cum intra si-mi bloca respiratia cu fiecare contra. Nu puteam sa spun nimic… voiam doar sa-l simt asa si timpul sa nu  se mai termine!

Adanc  iubire! Daaaa.Te vreau! Gandurile mele nu puteau sa se auda!Nu reuseam sa spun nimic… dar fiecare  fibra din mine il dorea si el simtea asta.

Te vreau in gura!

Si apoi i-am luat pula din nou la lins…simtind venele de pe ea sub varful limbii… pulsatiile ei cu fiecare atingere a limbii, un tremur usor in picioare…oh cat de mult pot sa-l doresc!Cat de mult imi  place sa-l simt adanc in mine si daca n-ar trebui sa mai respir, as vrea sa opresc  timpul…sa-l simt adanc in gatul meu pana la explozie. El insa nu termina atat de simplu… Ma  aseaza pe pat si-mi desface picioarele.Vine peste mine si incepe sa ma linga usor, usor… apoi din ce in ce mai repede. Oh! Iubesc fiecare atingere, fiecare limba si fiecare miscare a lui ma face sa urc repede in nori… Ma inmoi ca o carpa si am spasme de placere. El se joaca inca cu clitorisul meu iar eu ma simt pierduta printre niste nori pufosi si albi. Alerg pe nori si topai ca un copil…el ma linge si cu fiecare atingere eu ajung mai aproape de extaz… ori sunt acolo!? Timpul parca nu mai are nici un sens aici. Vreau doar sa pot sa-l iau cu mine sus printre nori iar fractiunea  aceea de secunda cand am gandit… ma face sa cad din nori. El imi prinde clitorisul intre buze si l suge usor… eu iarasi in nori. Nu sunt cuvinte, culori…doar placere si  gemete. Si  iarasi un val fierbinte parca trece prin mine si incet piersica mea pulseaza…

Fute-ma! Atat am reusit sa spun, gutural… printre gemete.

Si a fost inca o seara de sex nebun, nebun… cu multe, multe orgasme.

Doar ‘te iubesc’ poate cuprinde tot ce simt…

 

 

 

Lasă un răspuns

