Piticul de marti seara * ura/iertare

„Nu stiu altii cum sunt ” si sincera sa fiu nici nu prea ma intereseaza dar se pare ca omul e cladit de asa natura, sa raspunda raului cu rau.

Daca este jignit, atacat, inselat omul tinde sa se razbune sau sa evite acele persoane care i-au facut raul.

Sa nu va tin in ceata… omul care mi-a ‘papat’ 12 ani din viata, m-a anuntat ca are cancer. Acum… ‘sa fie sanatos!’ N-am ce altceva sa-i transmit unui jeg de om ca ala insa  eu am incercat de aproape noua ani sa iert si sa uit iadul prin care am trecut din cauza acelui om…se pare ca nu am reusit! Absent din viata copilului in acesti ani doreste sa „se ocupe de educatia lui”.Ai da-te draq!!!Taman cand stii ca mori vrei sa faci ceva?!

Asa or fi unii oameni cand o simt pe  „Angelica cu coasa”… cauta sa-si faca ordine in viata!? In fine…

Un pic bulversata de un individ ce se pretinde a fi un rahat cu ochi si ca are cancer.

Problema insa nu este asta ci … la cat de rea si indiferenta am devenit eu.Pur si simplu nu-mi pasa ce se  va intampla cu acel om dar sentimentele de ura cand te invadeaza… sunt urate.Vreau sa iert insa nu pot sa uit!

Am incercat sa tratez cu indiferenta  poate totusi voi putea ierta! Poate!

Al naibii zi de marti!

Lasă un răspuns

