Pitici de luni seara

Stiu ca fiecare dragoste este unica in felul ei si oricat ai fi de experimentat in ale sexului, dragoste sau prin oricate experiente treci…atunci cand esti indragostit toata „stiinta” ta se duce dracului!Devii orb si prost!( eu is si surda dar asta e alta problema!) 😉

Am cateva luni de zile de cand ma analizez pe toate partile.Ba de aproape, ba de departe; dintr-o parte si de sus, ma privesc  la ceea  ce sunt acum dar privind cu coada ochiului si la trecut…m-am prostit! Dragostea prosteste pe toata lumea!

Nu vreau sa scriu cat de special este omul de care m-am indragostit.As face poeme cu sau fara rima si cititorii mei nu prea sunt obisnuiti cu ‘zaharoase’ de genul asta. Ei bine…piticii mei ma ajuta in astfel de situatii. Dealtfel si cativa prieteni pe care ii am, imi spun pe sleau.. .”vezi ca nu stii sa inoti”.Au al naibii dreptate cand spun asta!

Incerc sa nu ma arunc in ape prea mari, prea adanci de unde sa ies cu greu!Nu e prima oara cand m-am indragostit insa acum, ” ma uit” la el si parca ma vad pe mine…mda. „e grele”.Cred totusi ca e o fantasma a mintii si din dorinta de a gasi acel om care sa ma inteleaga si sa ma accepte asa cum sunt deraiez de la realitate. Imi place sa ma simt iubita.Iubita altfel decat doar fizic!

Zilele trecute ma treceau si fiori de gelozie. haha! Imi zambeam singura, punand gandurile ca ata pe un ghem…apoi il ” aruncam”.

Gelozia n-am simtit-o decat de foarte putine ori in viata. Urat sentiment.huh! Sincera sa fiu  chiar ma simt rusinata de sentimentul asta! N-am explicatii multe pentru el dar .. cu cat il indepartezi mai repede, iti revii la  „normal”.

Nu ar fi o  problema ca sunt indragostita dar marea problema este ca indragosteala asta persista! hehe.Si ma indragostesc de pinguinul  asta de fiecare data cand vreau sa spun „ajunge… ia o pauza fata!”

Una peste alta, pinguinul meu pare atat de real incat de patru luni de cand incerc sa ma dezmeticesc, parca mai greu ma afund in tot.

Cat despre capitolul sexuiala… am intalnit jde ulpi la viata mea.. asta insa mi se pare cea mai cea! Si nu e vorba de marime numa, ci de felul cum o simt in mine si ce face din mine! Iar daca din toata indragosteala asta nu ma dezmeticesc… promit sa mi zapacesc ulpa asta si s-a imi fac toate poftele cu ea! Si am pofte multe si nebune!

 

P.S lenesa.. n-am publicat luni dar merge si asa😉

 

 

 

Lasă un răspuns

