Spune-mi ce vrei

Cafeluta e gata… tigara inca arde iar el  timid…abia sopteste:
-Spune-mi ce vrei.

-Saruta-ma si apoi iti spun!
…..

-Vreau sa ma lingi!

Sa-mi iei clitorisul intre buze si sa-l lovesti cu limba ta.
Vreau sa ma lingi si din cand in cand sa ma intrebi daca e bine…

Sa-ti simt buzele cum imi alinta pizda si cum ma fac sa ma simt dorita… nu doar pentru sex! Dar acum fute-ma cu limba ta! Pune mainile tale pe corpul meu.Il iubesti?
Atunci alinta-ma si arata-mi asta!

Da… prinde-mi sfarcul intre doua degete si roteste-l usor…linge-ma! Nu te opri!
Linge-mi pizda ca un pisoi insetat… ca un animal flamand sa imi infuleci din pizda…
Daaaa.. te vreau!

Acum pune doua degete in ea… si daaa e bine!
Nu te opri din lins.Fute-ma cu degetele tale.
Asa! daaa.. nu-ti fa griji.. curge mult din mine,tu fute-ma si linge-mi pizda!

Hai vina sa ti-o sug.Vino peste mine.Da.. las-o sa intre adanc in gatul meu si nu te opri
din lins!Tine-mi clitorisul intre doua degete si linge-l,zapaceste-l!
Ahhh ce bine te simt in gat! Si cum aluneca…
Fute-mi gura adanc… da!
Acum fute-ma ! Intra in mine si intra tot! Sa te simt cum vrei sa sa intrii in pizda mea cu totu!Asa!
Te simt atat de bine…

Daaaa! Fute-ma! Asa….

3 gânduri despre „Spune-mi ce vrei

  1. poetslave Septembrie 16, 2014 la 12:32 pm Reply

    Dacă vrei, astăzi, în această dimineață, după ce a scris acest poem, te pune-te în capul meu și îmi place de fapt, ma gandesc la tine. A fost groaznic. După ce mi-ai spus că pereții albi ai speriat, și am ținut împotriva mea timpul pe care îl reglați. Te iubesc foarte mult, stii; uneori, dacă eu sunt greu este pentru că nu am prea intenționează să se întoarcă în instanța de judecată; chiar dacă pentru tine ar fi o scuză să mă vadă. Nu cred. Când mă gândesc la tine îmi place, asta e tot. Acest lucru este puternic; mai puternică decât orice.

    • Sonyared Septembrie 16, 2014 la 6:06 pm Reply

      Sounds good to me!

  2. poetslave Septembrie 16, 2014 la 12:36 pm Reply

    Si tu veux, aujourd’hui, ce matin, après t’avoir écrit ce poème, tu t’es mise dans ma tête et en fait j’ai joui (cum) en pensant à toi . C’était terrible. Après tu m’as dit que les murs blancs t’effrayaient, et je t’ai tenue contre moi le temps que tu t’ajustes. Je t’aime beaucoup tu sais; parfois si je suis dur c’est parce que je n’ai pas trop l’intention de me retrouver devant les tribunaux; même si pour toi cela serait une excuse pour me voir. Je ne crois pas. Quand je pense à toi je jouis, voilà. C’est fort; plus fort que tout.

Lasă un răspuns

