Cand motanul nu-i acasa…

Pisica  are fantezii cu soricei! 😉

E doar o gluma desigur.

*Incerc sa adun gandurile sa va mai spun cate ceva dar in amestecul asta de pregatiri pentru scoala si pregatiri de plecat in tari ploioase, cu greu mai pot face rezumate amoroase. Nu ca ele nu ar exista! In sfarsit se pare ca am gasit si eu un ‘stalp sanatos ‘ la casa! 😉

Iar glumesc! Nu va amagesc insa cu stalpul! Pula va spusei eu… ca e cel mai important organ de pe planeta asta si daca nu aveti destula, cautati  ceva de suplinit ca altfel trece naibii vremea si uitati de ce traiti! Chiar daca aveti .. e bine sa mai luati ‘ajutoare’.Recomand ca fiecare dameza (curva sau ne-curva!) sa aiba macar un dildo la casa! Nu se stie cand e nevoie de ajutor si mai te scoate din plictiseala vietii de cuplu!.sic.

**Printre altele, zilele trecute arunc cateva vibratoare vechi la tomberon.(vechi, stricate-nefunctionale). Le-am pus intr-o sacosa in punga de gunoi si…aruncate undeva la jumatatea tomberonului ca era gol! La trei zile dupa … vad in jurul tomberonului vechile jucarioare! Nici macar o pula nu poti arunca la gunoi in tara asta !!!

*** Mda.Ma gandesc sa zbor din nou spre tara care o iubesc la fel ca si pe a mea insa imi ofera un trai decent fara sa fie nevoie musai sa curvaresc. Voi cauta sa scriu despre  amor ghebos in limita  timpului disponibil.

Va tzuc pufos

 

Sonya

 

 

 

Lasă un răspuns

