Ploua…

Sa pasteti  fericiti cei pupatori de moaste!

M-am saturat de munci  casnice.Is doar  in ajutor pe la buicatarie dar mi-e lehamite deja de oua  la fiert, oua la vopsit… invartit de sarmale si altele!

V-am spus ca is vegetariana .. si inca ma tin bine .99% vegetariana- pe ici pe colo mai ‘calc  stramb’.Nu pot rezista sarmalutelor cu smantana ! Si alea doar doua, trei ca ce-i prea mult strica! In fine.. am vrut sa scriu cate ceva dar n-am avut prea mult chef.Schimbarile astea de vreme poate sau naiba mai stie! Pe scurt din fiecare, nu m-am maritat dar fusesi  ceruta de la mama !!! Simpatica cerere dar nevrand sa ranesc  am spus doar ca trebuie timp sa ne cunoastem dinb nou… bla , blaa! Un nu mai moale.Ramanem prieteni dar nu ma vad ‘legata’ de un om cu care nu pot discuta prea multe. In fine.. poate am devenit eu prea pretentioasa in materie de masculi! Ce sa mai zic de partea intima unde sex ul tine max 5 minute!!!! Baaai! Nu e  vraja.5 minute cu tot  cu harjoneli si pupaceli! Asa ca.. iaca mi- s ne-maritata  :D  si fututa doar un pic :)) As spune nefututa dar as minti!

Peste  toate astea ici si colo cate o  repriza de sex, nedemne de prea multe vorbe  in scris.Nu duc lipsa de masculi ci de masculi adevarati!Degeaba incerci sa ii trombonesti sa mai lungesti momentele intime.Multi nu stiu decat  pac-pac.. si gata! WOW ce fain a fost!

Pana si o masturbare tine un pic mai mult! Naiba stie ce e si cu masculii astia! Ah! Devenisi eu pretentioasa si poate de aia!? Unu vrea doar sa-l fut in cur.OK si cu piersica mea cum ramane? Altul.. doar sa ma linga… si  eu? Pai ce puii mei? Fixatii.Fixatii. S-a dus naibii pasiunea aia… fie  ea chiar si  pentru cateva minutele.

Acum cateva saptamani m-am vazut cu un alt individos… pasiune scurta dar buna. Desi anii au trecut parca pe langa omul acesta… dupa cateva  vorbe ne-am sarutat pasional si am avut un pic de actiune la orizontala… Frumos!

Imi umplu  timpul citind si mai rar pe langa butonele. Asta cu bucatareala- e asa doar un ajutor! Nu ma vad eu prea mult la cratite! Is experta in deschis conserve si supe instant😉

Va tzuc! Fara promisiuni!

 

S

2 gânduri despre „Ploua…

  1. V Aprilie 18, 2014 la 6:45 am Reply

    Cinci minute e extrem de puțin, dar cred că i s-a întâmplat fiecărui bărbat măcar o dată.
    În altă ordine de idei, dacă-l ții o zi întreagă în pat, de dimineață de la „morning glory” până seara târziu, e posibil să fie mai bine pe măsură ce trece timpul.

    • Sonyared Mai 18, 2014 la 12:41 pm Reply

      Nu cred ca asta e motivul reticentei mele si a raspunsului „nu”… mai moale. Pur si simplu, eu cred ca trebuie sa existe mai mult decat sex, intr-o relatie.
      Cred ca omul se schimba dar poate nu mai sunt eu cea rabdatoare.Nu stiu!Au trecut cateva luni si nu exista schimbari absolut deloc.Si daca n-as mai fi eu aia care sa ia omul asa cum e si sa se dea pe langa mascul bine… dar daca nu e.. de unde sa ceri?Mai mult, sexul pare a fi un fel de exercitiu fizic pentru omul in cauza. Un fel de flotari rapide pentru a consuma cateva calorii!deh.. ‘e multe si e grele’ uneori.

Lasă un răspuns

