Spumoasa … ca o cupa de sampanie buna

Nu stiu ce-mi veni sa ma gandesc la tine tocmai cand m-am bagat in pat… sa dorm. M-am zvarcolit de cateva ori si mi te imaginam cum  ca ai fi langa mine. Intinsa pe burta imi imaginam cum imi atingi coapsele cu mainile tale si ma atingeam singura; finetea, moliciunea pielii imi placea  atat de mult! Stiu ca ma iubesc dar acum parca mana mea, era a ta.Era ceea ce simteam daca as fi fost …tu.Apoi m-am gandit ca desi ziua fuse de cacat.. macar noptile esti doar al meu.In vise desigur! Cui ii mai pasa de vise cand toata lumea alearga dupa cumparaturi si cadouri?Cand poate te certi cu  nefasta ce culoare de  hartie igienica sa cumparati! Cui ii pasa? Am renuntat la cina fastuasa anuntata.Pur si simplu mi-am spus ca inca o pula in palmares nu ma imbogateste cu nimic… poate  frustrata ca nu va fi la inaltimea asteptarilor… ba bine ca da! Tare imi plac sculele inteligente! Si  iata-ma cu lumina stinsa, atingandu-mi  coapsele… ametindu-mi creierul cu imagini aburinde … deslusind zambetul tau in aburii imaginatiei mele, simtind  pielea  prin degetele.. `tale`…. si  apoi parfumul tau `NIVEA for man`.Nu rade… inca mai am cativa stropi de sampon ce miros ca tine pe care ii dramuiesc pentru zile speciale ca asta.

Iti simteam parul inca umed pe umarul meu… suvitele ce vroiam sa ti le sarut fir cu fir… si totul in mine se involbura ca un foc plin de caldura si lumini rosii, galbene.O flacara ce o lasam sa imi curga prin sange, pe pielea ce o atingeai cu degetele tale …; gemetele mele amestecate in triluri si oftaturi…inima ce-mi batea cu putere de excitatie,  placere si poate de iubirea fiecarei atingeri…nu mai stiu.Doar ti-am simtit buzele un pic uscate pe gatul meu si am inchis ochii sa te simt in fiecare fibra…am inspirat adanc de tot…si-am dat aerul afara din plamani usor… sa nu  iti spulbere imaginea creata de mine. Degetele tale au zabovit  in parul  pubian  cateva clipe…juandu-se si alunecand in piersica deja umeda.Te doream iar tu erai atat de rabdator…atat de incet in miscari.Parca dinadins ma lasai sa  ard la foc mocnit…neandraznid sa fac  nici o miscare; mi se parea ca si respiratia te-ar putea alunga de langa mine.Mi-ai gasit clitorisul si il prindeai intre degete, usor…apoi ii dadeai drumul doar ca sa il prinzi  din nou…Inima imi batea cu putere, buzele mi le muscam scotand sunete guturale…iar tu,…tu nu vroiai sa te grabesti deoc.Imi atingeai clitorisul si imi sarutai pielea coborand atat de incet cu buzele… Ii era sete…o sete ce ma ardea incet, iar tu doar imi ofereai placere cu degetele tale nebune.

Si din mine curgea placerea, picatura cu picatura in palma ta…pana am inceput sa tremur toata in spasme mici si scurte.Ti-am simtit buzele pe burta… apoi pe coapse apoi  valuri de foc ce ma ardeau , ma prindeau si ma aruncau ca pe mingii mici de foc in toate directiile.Imaginatia  o luase razna de tot cand mi-ai atins clisorisul cu  buzele si ai strans un pic …Am explodat intr-un geamat lung… imaginea ta a disparut brusc. Mana mea, a mea de  data asta… inca se juca pe clitoris.Spasmele continuau…rare Inchideam ochii si vroiam sa te readuc langa mine.Ah! Avusesem un orgasm sublim!Multumesc! Ei ash.. imaginatiei! Cui? Caci tu habar nu ai!

Am deschis sampania pe care o tinusem pentru noi.Nu a facut ~poc… ci doar fasssss.Am sorbit din ea simtind cum se sparg bulele langa  buzele mele.Am zambit! Era placut! Mmmm.

Tu habar nu ai de asta dar eu am! Si asta e ce conteaza! Cand vei citi … te vei gadi la alta! E doar o problema de imaginatie la naiba!  Cui ii pasa?

 

 

 

S

2 gânduri despre „Spumoasa … ca o cupa de sampanie buna

  1. Valy Decembrie 26, 2013 la 4:03 pm Reply

    Sarbatori fericute! Pup fata dulce! Ce-ar fi sa reusim sa ne vedem…ajung maine in tara….

    • Sonyared Decembrie 26, 2013 la 4:29 pm Reply

      Oh Valy draga! Daca nu fu cu ani de zile in urma… cand inca mai erau sanse! Ce crezi ca as putea acum sa-ti spun? Sarbatori fericite! Te tzuc cu drag si bafta!

Lasă un răspuns

