Huoooo ca nu dau turcii!

N-am gasit un titlu cat de cat, mai suge+steve hehe! ?

De cand cu webcamu` asta.. cred ca am primit peste douazeci de cereri de maritis.Ba bine ca unele is chiar de bagat in seama! Nefiind acu` de sarbatori prea ocupata, ma las purtata de val… in discutii cu un pustiulica. Mai tanar cu vre-o 10 ani !Huh sper sa nu traduca naibii si blogu asta ! In fine… asa azi  , maine si se infiripa ceva… adica deh eu nu-s usor dusa de nas! Am si ceva experienta cu masculii. dar asta nu stiu fratilor* pitici!!! Nu stiu ce-mi facu ce nu-mi facu ca ma simtii deodata asa atrasa de el. ATRASA! NU indragostita!

Colac peste pupaza… ca unul din cei mai buni prieteni ai mei, divortat de sapte ani… incepe sa imi dea de inteles ca ar cam fi timpul sa facem un pas mai serios in relatia noastra! Valeu!!! Si uite asa de sarbatori deodata ii paleste in dragoste pe toti.Si nu usor… ci  deh destul de arzator si serios.Cum mi-s oleaca mai pragmatica zic bai… sa mai  las sa se asheze lucrurile ca astia ori is pe droguri ori au baut prea mult  inainte de ajun de sarbatori!Ceva nu e chiar normal la mansarda lor!

Un tip, pe care mi-l iubesc tare de tot ca o pinguinoasa… mi se rezuma cu cateva texte de ma da peste cap!Pfhhhh! Desi aflasem de multisor ca s-a indrogostit, DE ALTA!!!! Eu inca mai deschid sertarelul de amintiri sa mai bag orgasme in contul secret al lui.De unele mai stie… de altele nu!Pinguinosu` ,… ca si asta e un pinguinos pe cinste… isi da seama… pe undeva, cat l-am iubit eu! BAI! E TARE! Auzi.. sa-ti dai seama cat de mult te-a iubit cineva … dupa cativa ani! Nu e rau daca inca nu ai murit si faci o analiza la cine si cat te-o iubit! Poate e numa analiza de sfarsit de an.Oare? Printre altele imi zice ceva ce ma da aproape pe spate! Noroc ca stau bine in scaunul meu la butonele!Ti  tzuc de sarbatori de nu ti vezi bai! Da, tot  te iubesc! Pentru ca iubirea pur si simplu nu moare asa… cand vor altii! Nici macar cand vrei tu!

Acum stau si eu si analizez spre dasu`…. grea si dificila e viata  unui barbat breeeee!Ma refer la pinguinosii mai seriosi!Sa ai nefasta… sa iubesti pe alta si sa fii iubit de o a treia! Scurt si la obiect mi-as baga pula in toate  si as ramane singur. E mai dificil dar nu imposibil!

Dar rezumand  si anul asta pentru mine.. as zice  ca nu stau rau de loc . Cica e timpul de analiza! Suntem la sfarsitul anului asta cica cu ghini`on desi eu as spune ca nu prea fu! Ei bine.. am scris mai putin ca si m-am destrabalat mai rar in 2013. Pula fu destulaaaa dar se pare ca ma-m facut eu mai pretentioasa de cand am renuntat la avansurile banesti.Orgasmele mai rare si ele dar cu atat mai dulci si mai cutremuratoare.Mai placute, mai parfumate.. si mai dorite!

Cu cat inaintez in varsta… apar tipi mai tinerei prin preajma si de ce sa nu le zic pe aia buna.. maturi in gandire.Nu m-am prostit eu deloc dar deh au  tupeu si sunt ceva mai seriosi pentru viitor. Ne,ne,neeee nu va ganditi ca ma marit! Departe de mine gadul asta! Nu zic nu dar nici nu  e o optiune pentru mine. Lucrurile au inceput sa se aseze atat de frumos in viata mea ca un intrus in ea poate nu si-ar gasi locul! Inca ma iubesc prea mult si imi iubesc libertatea ca sa ma leg la cap sau la altele! Deci nu am planuri inca.E frumos insa de sarbatori , sa  traiesti idile …sa te simti dorita, iubita, adorata….eee!

Si ce mai pui ca Mos Craciun.. ala adevarat, nu ala din blogul meu! S-a imbatat nesimtitul si o zis ca e mai simplu sa imi umple contul cu euroi decat sa imi faca o vizita! Eu as fi preferat sa vie pe usa cu desaga  goala,  sa-l dezbrac si sa-mi iau de la el cateva orgasme mirifice!

Hai ca va tzuc!   si daca nu ne auzim zilele astea…

Bagati-va pula in el de 2013 si  planuiti cat mai mult pentru 2014!

S

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

