Scurt mesaj de amintire

Eu vad ca sunt citite blogurile dar stau prost de tot cu timpul liber.Inspiratie am.Trebuie sa imi fac timp sa termin unele ciorne si sa le postez. Multumesc de mesaje tuturor si va anunt ca voi fi ceva mai activa in anul ce vine.Am inceput sa lucrez pe webcam.Un loc mai sigur de a te destrabala si a-ti indeplii fanteziile.Deh nu se compara cu realitatea dar nu ne mai cramponam pe detalii acuma.

Si cu eu nu tin deloc la sarbatorile astea ce vin… o sa incerc sa ma destrabalez in realitate; in seara aia de craciun.Ca tot suna interesant.. CRA… parca vine de la craci! Deja mi-am aranjat cina romantica cu o scula foarte interesanta. Pe bune.Pretentioasa a mai devenit piersica asta a mea! Acum ca tot am de unde alege inca… de ce nu? O sa va povestesc eu cu lux de amanunte cum fu. Pana la alte povestiri sa aveti sange in instalatie si sa ardeti tot ce prindeti.Viata e prea scurta sa nu ne bucuram de ea.

Va tzuc vicios ca am o tastatura oribila si abia scriu.

Pe curand viciosilor si voi aia cumintei si loiali.

Incepusi sa mai scriu si in ingleza … chinuiala rau ! :)))

XXX

S

13 gânduri despre „Scurt mesaj de amintire

  1. pop ion Decembrie 10, 2013 la 1:26 pm Reply

    Da,te asteptam cu ceva frumos,ca si pana acum!!Te pup

    • Sonyared Decembrie 10, 2013 la 1:53 pm Reply

      Negresit! Pup si eu!

  2. magneto Decembrie 13, 2013 la 8:38 am Reply

    te pup Sonyc.
    Daca ai nevoie…iti aduc eu o tastatura.
    Eu sunt cel care aduce tastaturi si muzica.
    Pt weekend, putina muzica.

    Te pup pe butonel

    • Sonyared Decembrie 13, 2013 la 6:40 pm Reply

      Multumeeeesc !

    • Sonyared Decembrie 17, 2013 la 4:25 am Reply

      Si cu celelalte ce fac? Pe butonele.. pe toate!😉

  3. Coin Decembrie 16, 2013 la 7:53 am Reply

    Ne spui unde te vedem pe web ?🙂 sau prin frumoasa noastra capitala …

    • Sonyared Decembrie 17, 2013 la 4:23 am Reply

      Deci… asadar si prin urmare , nu sunt de gasit usor. Cum spusei pe ici pe colo… Nu se ajunge la mine de pe blog.UNU- Nu prea bantui capitala( de multisor chiar)! DOI- pe webcam… destul de greu de gasit dar nu imposibil.Prefer sa ramana asa deocamdata.Mie una nu mi-ar fi de nici un folos.

  4. Coin Decembrie 24, 2013 la 6:31 am Reply

    Cred ca putem sa-ti fim de folos, pe langa gandul bun si arma ridicata pentru tine, un suport moral🙂, iti putem creste raitingul si automat tu esti mai sus in pagina. da-ne un indiciu !🙂

  5. Coin Decembrie 28, 2013 la 6:54 pm Reply

    Suna! Astept indiciul! Sau mergem cu foc si apa?

    • Sonyared Decembrie 30, 2013 la 7:49 am Reply

      Nope.. suna bine ce ai spus dar de obicei prefer sa nu imi fac reclama pe blog. Unii ajung aici din cautari altii indrumati de mine.LOL In chat ul unde sunt am banat Romania pt. ca cei mai multi ma bazaie inutil. Si decat sa am sute care sa ma frecusteze la cap cu arata-mi aia si aia .. mai bine putini cu care sa ma distrez si sa castig un banut.Ce mai pui ca e si un loc unde 99% se vorbeste engleza si romanacu` nostru vine si el sa dea cu tifla.. ca asa stie el.. cu de’ale noastre romanesti! Nu prea pica bine nici mie nici celor care nu pricep ce si cum. Nu duc lipsa de spectatori ‘free’.Intru sa fac bani acolo nu numai sa ma distrez. Da… asta e viata la urma urmei.Cu totii ‘alergam’ sa ne castigam traiul. Pana la urma am scris aici ca fac webcam pt. cei care vor sa mai stie de viata mea nu sa imi fac reclama.Sper ca nu te suparasi pe mine. Tzuc vicios!

  6. magneto Ianuarie 6, 2014 la 11:37 am Reply

    La Multi Ani Sonyc.
    Noroc, sanatate si fericire pentru tine si toti prietenii tai.

    • Sonyared Ianuarie 7, 2014 la 2:22 pm Reply

      La multi ani si tie, magnetule😉

Lasă un răspuns

