Cat de bine aluneca in mine

How well you slip into me

„Sigur”ii spun individului ce vroia o ora si cu posibilitate de prelungire… apoi ma scuz si  ies pentru cateva minute din camera.

Imi aprind o tigara si imi anunt colega sa ciuleasca urechile la ce e in jur.Tipul vrea sa ma lege si noi avem ‘semnale’…   in caz ca e ceva mai periculos.Ii platesc ora si ii spun ca e posibil sa prelungeasca. Imi face cu ochiul .Fusese o zi destul de ‘trista’. Pana la tipul asta nici un client si nici nu era tocmai o zi  stralucita ci chiar duminica… cand majoritatea masculilor  is pe langa nefeste sau pre’ tene.

Revin in camera intunecata si ma postez in fata lui…E inca imbracat in camasa si pantaloni.Fumeaza si el. Haina  o agatase pe umerasul din usa sifonierului; diferenta de la lumina si intunericul din camera imi da de furca cateva secunde… cumva imi era greu sa-i vad chipul.Sta comod in fotoliul inalt  si cu miscari  usoare ma roteste  usor si ma adulmeca. Ma pipaie de la picioare in sus… ma miroase ca un catelus ce cauta mancare.Ii simt  degetele lungi pe textura fina a ciorapilor urcand usor, apoi pe jartiere…. si pe piele. Mainile ii sunt un pic reci … foarte putin. Le simt  usoare… abia ma  ating.Imi place si aplec capul un pic, cu barbia in fata.

Reusesc sa ii privesc chipul in semi-intuneric… e dragutel si  ochii ii sclipesc.Nu ii simt decat excitarea si dorinta;o  dorinta de a ma pipaii si… o  respiratie fierbinte, pret de cateva minute, continua sa ma alinte si sa ii simt respiratia.
Palmele imi departeaza picioarele usor apoi degetele lui urca spre labii.. ma mangaie incet, fara graba si simt un mic tremurat… ma ghideaza sa ma intorc si se ridica din fotoliu.
In spatele meu simt cum isi descheie camasa… Cu o mana ma tine  un pic la distanta; e curios… as vrea sa ma intorc dar ne-am inteles sa fiu docila…sa-i fiu jucaria lui.O jucarie nu are dorinte …si mi le frang in tacere, bucuranduma de fiecare atingere

Imi maingaie umerii, ii saruta usor pe fiecare… ii simt respiratia pe gat.Imi cuprinde palmele si mi le aduce la spate… legandu-le cu ceva.Usor,nu strange.As putea oricand sa ma dezleg dar….nu am voie. Ma intoarce usor si ii zaresc capatul bustului.. pantalonii, cureaua …

Nu ii vad tot bustul intreg… doar o portiune; e un pic acoperit de par.Imi apasa barbia.. in semn sa tin capul plecat.Ma conformez.Ma ghideaza spre capatul patului in timp ce el probabil isi da jos pantalonii si  pantofii.Ma atinge un pic mai ferm apoi imi ridica bluza si imi roteste sfarcurile.Sunt deja  intarite… excitata fiind.

Din spate imi elibereaza mainile si imi scoate bluza.Imi desface fusta si raman doar in pantofi, ciorapi si pojartier. Imi musc buzele, de ciuda poate.Am ochii inchisi si incerc sa ghicesc  ce va face. Miscarile  ii sunt atat de lente incat imi dau loc de mii de intrebari… Apoi cand ma atinge, il simt si ma opresc din ganduri. Indraznesc sa privesc o umbra imbinata … umbrele noastre conturate de lumina  slaba din camera, se misca alene…

Imi pune o zgarda la gat.O incheie cu o capsa la ceafa, apoi prinde de ea in fata, un lant finut.Nu mi se pare curios…dar ma simt ca un catelus in lesa.Probabil asta isi doreste. El se intinde pe pat si  ma trage cu lesa spre el. Din capatul patului pare destul de inalt… lung chiar. Mai trage un fum de tigara si o stinge. II sarut picioarele  urcand usor centimetru cu centimetru.Nu am nici o graba, lui ii place…

Urcam in sarutari scurte spre ‘maretia’ lui … am zabovit mai mult la coapse pentru ca am eu o sensibilitate aparte si se pare ca nici lui nu i displace… urc cu sarutarile spre pieptul putin paros, avand grija sa las un picior lipit de mandra lui scula ce  pulsa cu fiecare sarut pe care il prelungeam pe pielea lui. Sa trage intr-o parte si ma ghideaza sa ma intind eu.Ma conformez iar el ma saruta cu putere, apasandu-mi buzele si impingandu-si limba puternic in gura mea. Se ridica si ma priveste in ochi, apoi privirea coboara usor pe tot corpul…se urca deasupra mea si cu precizie intra puternic in mine, oprindu-se .

Ah! Atat am apucat sa spun.Cateva secunde, poate chiar un minut , l-am simtit adanc, dureros de adanc.Usor, a inceput sa-si scoata scula din piersica mea… usor si placut, a inceput sa ma foreze la inceput mai usor apoi din ce in ce mai repede…pana a ajuns la orgasm.

Si cat de bine aluneca in mine!

Tag-uri:, , , , , , ,

Un gând despre „Cat de bine aluneca in mine

  1. magnetic Noiembrie 5, 2013 la 3:08 pm Reply

    Frumos…oare eu cand am parte de asa ceva?

Lasă un răspuns

