Cum te fute un deputat

Da stiu .. politica si politicienii sunt peste tot in ziua de azi.
O fost si pe la mine cativa! Hai sa va povestesc  de unu.

Domn bine, la vre-o 50 si ceva de ani, grizonat, imbracat la costum si cravata,  mereu cu diplomatul in mana.Diplomat si telefon.Vorbea la telefon si cand se dezbraca! Enervant,  pentru ca nu apucai sa discuti mai nimic.Nici nu stiu de ce mai venea pe la mine!Mereu avea ceva de comentat si niciodata nu-i placea,  ba locatia : ‘ e ok pe aici? Stiu eu, sa nu-mi sparga careva masina!’
(Hotul… de hoti  ii e frica!” nu? ), ba  : ‘ nu imi place lumina asta! Trage draperiile sa intre mai multa lumina!’ ( si asta intr-o zi de vara … cand crapa si betonul de cald in Bucuresti!)- ‘ opreste aerul’ ( la AC se referea!)… si tot felul de rahateluri de acest gen… inclusiv lenjerie noua pe pat.
De la a treia vizita insa, stiam la ce sa ma astept si deja parca isi spunea poezia invatata.
Vorbea la telefon si se dezbraca, apoi  cand termina de dat si ultimele haine de pe el…isi inchidea telefonul sau il punea pe silentios… era comic in sosete si cu burta scoasa asa mandra in fata! Se plimba prin camera tantos parca defila pe un podium si isi spunea doleantele… sorbind din paharul ‘cercetat’ atent inainte.
Asta,hotul , ( eu consider ca toti is niste hoti pe acolo prin parlamentul ala!) cand  venea pe la mine ma enerva si cu: ‘imi placi tare dar nu prea  ca ai tatele mici; mie imi plac alea mari’- si facea gestul cu mainile in fata… mda.
Beleam ochii mari si ma abtineam sa nu  zambesc in alt mod decat cel ‘galant’ de curvistina docila, sorbind atenta, fiecare cuvintel… ca o eleva silitoare!
In meseria asta poti avea surprize daca  e gresita privirea!

Sigur si cel mai bine, e sa abordezi zambetul de prostuta docila.E garantat -no scandal!
In felul asta ei, domnii  care te viziteaza se simt cei pularosi! Cei plini de atentie si invingatori, desigur!
Trecand la orizontala, indidul trece la framantat sani mei micuti… parca framanta aluat in graba sa nu piarda  trenul!Pe bune! Sa ajungi la 50 si de ani … si sa nu stii sa atingi o femeie… cred ca e deja rusinos! Mai ales daca ai si nevasta in timpul asta! O fi si aia o tolomaca ca si mine .. care presteaza tot pentru bani?
Sau poate i-o fi placand framantatul. Alta varianta ar fi si ca ….acum, el se ‘dezlantuia’… cine stie!
Dupa framantare, dospire.

Mandra ca o curva, ma dadeam peste burta dansului si incepeam sa ma joc  usor cu pula semeata, in timp ce el imi admira  curul destul de mare dar ceva mai mic decat burta lui! Imi mangaia bucile si uneori vroia sa le plezneasca… dar era timid probabil.
Cand  simtea el ca trebuie sa ‘sparga tacerea’…se ridica sa isi lua iar  telefonul…apoi se aseza pe fotoliu.
Eu timida, nu il deranjam in conversatii.Nu prea aveam cum… cu gura plina e greu sa spui ceva si e necivilizat nu?  ‘Da, da… Da maaaa!…Nu ma… ti-am spus sa nu zici nimic de aia, bine… bine. Vorbim diseara.Te sun eu”- Iar eu imi faceam treaba ,sarguincioasa…. el la fel!
Cu doua trei zvacniri scurte … termina putin. Se ridica, cu ranjetul si cu o fata senina, de ziceai ca i-a trecut legea proprie in parlament!
In tacere se imbraca in ritual parca… isi pieptana parul grizonat si scotea banutul din buzunar.

„Esti destul de scumpa… ( se referea la bani?) poate ne vedem si saptamana viitoare! Sa nu dai numarul meu cuiva!”

Asa se incheiau aproape toate  sedintele noastre. A curvistinei ne-fotomodel si a domnului deputat de… ceva.

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

