Prietenul meu

Iata si ultima postare.Multe subiecte punctate.
Va multumesc din suflet celor care m-ati vizitat constant sau nu, dar mi-ati scris.
Va multumesc tuturor care  ati trecut din intamplare poate…si m-ati citit.
Va multumesc voua, celor care ati trait clipe frumoase cu mine si uneori v-ati regasit in postarile mele.

DE CE?

Cand ceva nu-ti mai place, nu-ti mai face placere, este momentul sa treci mai departe.
Viata este mult prea scurta!( chiar si media e mica!) ca sa fii nefericit.

Daca te trezesti stresat si nefericit… stiind ce rutina vei avea,viata este gresita.
Daca iti vine GREU sa zambesti, sa te bucuri de lucrurile marunte care sunt in jurul tau, chiar si sa dansezi fara muzica; sau sa fredonezi o melodie in timp ce faci ordine in casa sau conduci sau orice altceva…atunci ceva e gresit in viata ta.

Daca iti vine GREU sa faci toate chestiile inutile pe care odata le faceai… este timpul sa te opresti si sa te intrebi:
DE CE?
Sa incerci sa iti dai seama ce faci gresit, si de ce acestea nu-ti aduc multumire.

Nu te descuraja de micile neplaceri…
Indrazneste si renunta la ce iti intuneca viata si sufletul.

Nu avem foarte mult timp de trait si… nici foarte multe sanse din pacate.
Amanam prea mult, prea multe… pana ne schimbam noi in ceea ce nu ne dorim acum.In ceea ce uram! De ce?
Ura nu este un sentiment pe care il dorim.
O viata implinita este aceea pe care o vrem, pe care o visam.O viata pe care ar trebui sa o traim.
Desigur ca exista un „dar”….
Intotdeauna il vei gasi cand nu esti hotarat in visele tale.

Despre iubire, suflet pereche.

Nici eu nu am deslusit prea bine cum lucreaza ‘smecheria’ adevarata.
Fiecare iubire este unica cu siguranta …deci e UNICA.

Iubesti cu adevarat atunci cand … gasesti linistea sufleteasca, abandonul de sine.
O poti gasi in acel om care iti aduce nu doar placerea carnala dar care te implineste chiar si
prin ceea ce nu-ti place in mod deosebit dar te…completeaza.Mda…e un miracol complicat de simplu!
As putea scrie pagini intregi despre asta.

Iubirea …este o stare de gratie.E mai mult decat lumina, ea te lumineaza!
Se impune insa o conditie…hmmm  ca sa o gasesti, desigur!
IUBIREA este total NECONDITIONATA.

Trebuie sa iubesti la fel de mult pe cat esti iubit.Altfel…esti orb si nu vei sti nimic.

Vei ramane orb… si iubirea ta,va trece pe langa tine ca un tren,care va opri in alte gari…
E adevarat ca iubirea ‘orbeste’?
La o minte ‘cruda’…da! Iti cam papa ratiunea.
Si la urma urmei…daca tot visezi, macar sa fie ceva real.Deh… vorbim acusi de…dezamagire.

Sufletele pereche…

Daca nu iubesti la fel de mult pe cat esti iubit, nu vei gasi acel suflet niciodata.Nu ai cum! Esti ‘conditionat’.Cramponat in idei preconcepute…
Oricum…e un ‘dar’ mult prea rar, pentru omenire!

Paradoxul iubirii implinite…este ca devii ‘martorul obiectiv’.
“Sufletul-pereche este cea mai importanta intalnire cu un om. Este omul-oglinda, omul care te scapa de prejudecati si te obliga sa te vezi asa cum esti, omul care nu te lasa sa te mai minti si care trage de tine sa te curete, sa te dezobisnuiasa de tot ce e fals in tine si in jurul tau”-Frumos! Nu? Dar daca tu ramai in gara si nu urci in tren…tot degeaba!

Despre dezamagiri….
Atata timp cat nu te AMAGESTI… nu ai de ce sa fii dezAMAGIT!

Despre sex…nu l-am inventat eu!
Am scris destul in celelalte postari.

Despre TEAMA,FRICA

In aceasta lume, sunt multe lucruri de care ne temem dar de ce ne temem, n-are nimic de-aface cu
masti fioroase sau cu paianjeni din plastic ori cu monstri.Nu.
Gandurile noastre sunt cele care ne inspaimanta cel mai mult:

Daca se razgandeste?
Daca e nefericit?
Daca n-o sa mai iubesc niciodata?
Cum ne infrangem aceste ganduri?
Sa ne reamintim ca ceea ce nu ne omoara…NE FACE MAI PUTERNICI.
MINCIUNA e in toate casele.
Parintii o folosesc des cand au de-a face cu copii curiosi.Femeile o folosesc pentru a pastra secrete..mai mici sau mai mari.
Amantii o folosesc pentru a acoperi urmele…incomode.
De ce se bazeaza oamenii pe minciuna?
Pentru ca e UN INSTRUMENT POTRIVIT,care ne ajuta sa obtinem ceea ce dorim

NE TEMEM DE MULTE lucruri in viata …

Daca iubirea nu ai gasit-o intr-o persoana care sa fie cu tine…atunci poarta iubirea in suflet,in inima.Ca pe un talisman norocos, un medicament miraculos.Asta nu inseamna ca renunti la iubire ci doar…nu a vrut sa urce in trenul in care erai si tu!
Trenul va opri si in alte gari.

Sunt o visatoare,stiu.

Viata  este frumoasa si …’coltul cu pitici’ se incheie…aici.

Va las cu un film dragut:

6 gânduri despre „Prietenul meu

  1. Nicolae Moaca Ianuarie 28, 2013 la 6:24 pm Reply

    Sunt impresionat si deopotriva ravasit de cele ce le citesc.Eram deprins sa lecturez altceva , de sub penita ta ieseau mestesugite vorbe despre ale pacatului fior ! Acum ma simt destul de gol ,descopar ca imi vei lipsi , numai decizia ta m-a facut sa scriu ceva , sa misc in front !E omenesc sa apreciem numa,,post mortem,, lucrurile ? Daca da,imi prezint scuzele cu plecaciune! Al tau,Crusoe ! P.S. Sa incerc a te mai suna ?

    • Sonyared Februarie 1, 2013 la 11:12 pm Reply

      Salve! Multumesc de vizite si mesaj. Tu poti incerca sa suni doar ca eu am renuntat la telefonul mobil de ceva vreme. Nu a murit nimeni, Crusoe. Doar ca nu voi mai scrie pe aici. Sunt implicata intr-un proiect ceva mai mare decat un blog.🙂
      Toate cele bune!

  2. tink3rbe11 Februarie 3, 2013 la 10:02 am Reply

    Ai cazut si te-ai ridicat de atat de multe ori incat nici tu nu ai crezut ca o poti face…de ce acum( stiu ca vei intreba „de ce nu acum?”) , de ce atat de trista si atat de satula…
    De ce renunti la „coltul cu pitici” in atatea variante ,stiind ca el nu te va lasa pe tine si ca acolo unde pui cat de putin suflet te vei intoarce mereu….am incercat de atatea ori sa te inteleg, sa inteleg cum esti si cum esti faurita, desi te-ai decazut singura de atatea ori si te-ai denigrat , parerea mea a fost intotdeauna aceeasi ….cine citeste acum cine stie ce o sa creada si noi nici macar …nici macar nu am vorbit o singura data pe mess sau mai stiu eu pe unde , ci doar aici.
    Poate nu este normal, corect…asta mi-a fost reactia in acest moment desi…tu ai postat de ceva vreme.Am asteptat ca poate …vei reveni.

  3. Limbistul Februarie 7, 2013 la 4:27 pm Reply

    Good bye Sonya ! See you in next life !

  4. guinness Iunie 10, 2013 la 10:46 pm Reply

    Salut. Ieri am dat peste blogul tau, imi place. Acum vad ca nu vei mai scrie. Sunt asa de ghinionist?

    • Sonyared Iunie 14, 2013 la 10:04 am Reply

      :)) Ce nume de bere! Salutare! Nu e nimeni ghinionist sau norocos. Da m-am oprit din a scrie pe blog.Poate voi mai reveni cu ceva postari.Momentan sunt in vacanta prelungita😉 Lectura placuta!

Lasă un răspuns

