Jocul manipularii si al tolerantei

Jurnal de vacanta

( o ciorna neterminata!)

Poate este un titlu prea greu pentru unii si chiar pentru un blog de curva.Inainte de a fi asta insa, sunt si o femeie cu foarte multa experienta.Nu numai in sex dar si in relatii.

Mi-au murit laudatorii sau si-au luat vacanta, desigur, ca si mine!

Ei bine, nu am sustinut niciodata ca sunt o femeie cultivata dar sunt o femeie cu experienta destul de vasta.Cu asta chiar ma pot lauda.Ma pricep un pic la oameni si chiar mai mult… la masculi! :)) ( astia pe care multe femei .. ii categorisesc in regn animal!)      Putine lucruri ma mai socheaza cand ‘aud’ de o relatie care ia sfarsit si deseori pot sa prevad anumite situatii avand cateva amanunte doar despre o relatie.

Incerc sa scurtez introducerea si sa ajung la subiect .Pentru asta ma vizitati pe aici nu?Pentru subiecte noi! haha!

Ei bine, tipul e cu zece ani mai tinerel decat mine. Ne-am intalnit si ne-am iubit frumos.Probabil ca stangacia si timiditatea de a ma aborda, m-au exitat foarte tare.Poate de aia si barbatii prefera pustoaicele, nu numai pentru tineretea lor dar si pentru ‘stangacia’ care ii excita? Sunt sigura ca si asta este un motiv.

„gaina batrana face sexuiala buna…daca mai are si morcov tanar..’

Am inceput cu o cafeluta si o tigara.M-am scuzat cateva minute si am mers la dus.Intre timp l-am lasat sa se uite pe niste carti. Cand am aparut in halatul meu negru, i-am simtit dorinta in priviri. Ma excita ceea ce simteam , ce vedeam. M-am asezat langa el si am continuat cu o alta tigara.El incerca sa continue niste subiecte dar ochii il tradau…

M-am apropiat de el si l-am sarutat.Aproape tremura, buzele ii erau destui de moi…imi mangaia parul ud si ma saruta cu  pasiune flamanda. Imi atingeau sanii usor,  incercand parca sa-mi  simta textura pielii… asa cum ai atinge ceva pufos, o mangaiere usoara…pe sfarcuri, apoi pe piele… I-am ridicat tricoul si am inceput sa-i sarut pieptul.Simteam cum ma umezesc si-l doream. Am inceput sa-i ating penisul intarit peste poate ,  prin pantalon… apoi am bagat mana si i l-am prins aproape dur in palma mea…L-am simtit cum zvacneste in mana mea.  Am coborat cu sarutarile si i-am luat-o in gura.Usor  la inceput  apoi adanc… O mana a lui , ajunse intre picioarele mele…simtind umezeala din piersica mea.

Nu a rezistat prea mult. I-am simtit sperma fierbinte in gura mea.Un geamat scurt si puternic…

Si seara  abia incepuse!

„prima oara oricum nu se socoteste’ hehe

Un gând despre „Jocul manipularii si al tolerantei

  1. victor Noiembrie 21, 2012 la 10:05 am Reply

    excitant…deja e os….ce frumos ar fi sa ti-o transmit prin posta s-o rezolvi….eventual contra cost.
    te pup.

Lasă un răspuns

