Intr-o lume imperfecta, sinceritatea sperie

Si inca cat de mult!

Daca nu am scris de ceva vreme , nu inseamna ca s-a  intamplat ceva rau! Putea,  al naibii sa fie si ‘de bine’! Nu?

Ei, nu e nici de unele nici de altele ci amestecate din toate. Sa spunem ca.. am luat o pauza iar, la ‘meseria’ asta. Fara termen de intoarcere!

Si nu mi-s indragostita ‘diloc’ si nici ‘suport’  nu am.Nu inca, dar voi gasi eu ceva , candva … daca va fi nevoie! Deocamdata lancezesc frumos.

Ma masturbez aproape zilnic gandind la unele momente din trecut si la cateva  fantezii noi…

Invat sa traiesc ‘normal’ si ma gandesc cum naiba unele femei pot sa reziste ani de zile fara sex! Bai … e problem la cutiuta de sus! Am incercat, de fapt fara eforturi prea mari ,  aproape o luna de zile sa stau la distanta de masculi. Nu a fost o problema asta … dar dupa o luna deja aveam fantezii cu vibratorul! Glumesc desigur!

 

 

 

A fost o alta ciorna.

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

