Divortul.Solutie sau problema? ( 2 )

Stiu ca unii dintre voi intra pe blog pentru a vedea ce am mai scris nou.Ei, nu pot scrie atat de des cum mi-as dori.

Incerc sa ma bucur de viata atat cat pot, in vacanta prelungita.E un fel de „pensionare” daca vreti sa-i spuneti asa, desi inca nu e varsta…Am inteles ca in bransa exista si femei ‘mature’ de peste 50 de ani.

Nu zic nimic..totusi sexul platit ar trebui sa aiba o varsta de „pensionare”.Cumva pe la maxim 45. Apoi cucoanele sa isi caute o viata…deh.E parerea mea, astazi.Nu e varsta mea si nici nu vreau sa comentez prea mult pe tema asta.

Va voi scrie o mica poveste adevarata.

Pingu si Pinguinoasa lui,casatoriti de vre-o 6 ani.El lucreaza in trei schimburi.Ea e casnica si cand pleaca Pingu la servici se plictiseste rau.

Toti cunoscutii o banuiesc ca il inseala dar nu stiu sigur si nici nu stiu cum sa ii atraga atentia lui Pingu, care e baiat bun si muncitor….Asa ca, intr-o zi ii spun lui Pingu ca are inundatie in casa.(Pe vremea aia parca era o moda!) Si pleaca Pingu in miez de noapte intr-o fuga, acasa.
Deschide usa si…o gaseste pe Pinguinoasa lui in pat cu altul.Eh, Suparare mare.Cum nu au copii si nici prea multe de impartit…se ajunge la divort.Intentat de Pinguinoasa…ca nu suporta sa se simta vinovata!

Dupa o vreme,Pingu sta si cugeta „auzi, sa nu-mi dau eu seama, ca noi nu avem  apa in casa…ci la ciusmea, in curte!”

‘Gura lumii,  nu e punga.Sa o poti strange” spune un proverb mai vechi.Inainte de toate…inainte de un divort, stati si cugetati „la rece”. Poate nu ‘inselatul’ va deranjeaza ci „gura lumii”.

Nu traiti cu lumea… nu ‘lumea’ va tine casnicia.

Sa aveti parte de tot ce e frumos!

S

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

