Jurnal de vacanta (2) Lene mare!

Am observat si eu ca scriu din ce in ce mai rar. Lene mare! Pitici se aduna destui dar …imi aman mereu scrierile pe alta data…. E singurul motiv.

Va multumesc de mesaje.Chiar au insemnat mult pentru mine si mi-au dat cateva idei.. care au fugit si ele de atata caldura!

Roscatul meu … (am scris despre intalnirile noastre) revine de peste ocean! EI bine, m-a excitat mesajul sau si am avut cateva fantezii  frumoase, soldate cu orgasme scurte si dese…

Mi-as dori sa scriu despre fetish-

Am intalnit un individ, cu ceva vreme in urma care ma chema la el si ma punea sa probez pantofi! Asta ca un fel de preludiu!De obicei erau cam cinci perechi, uneori  zece! Nu stiu cu ce se ocupa – probabil vindea  pantofi ca Al Bundy ala… :))Stiu ca ne-am intalnit destul de des si intalnirile incepeau  cu o tigarica si o cafea…( el, ceai cu lapte!) apoi urma parada pantofilor.

Nu prefera o imbracaminte anume.. doar sa nu fiu in pantaloni si sa am ciorapi cu pojartier!( ceea ce la mine e … obisnuinta oricum!).

Ma incaltam cu o pereche de pantofi, el  era pe un fotoliu sau pe marginea patului si ma privea. Apoi faceam cateva ture prin casa, mergand usor. Acum… nu stiu exact daca se uita mai sus de genunchii mei.. pentru ca de cate ori il priveam, ochii lui erau atintiti pe … pantofi, pe picioarele mele!

Tipul era un om normal! Mereu l-am considerat asa.De la a treia pereche de pantofi, cat timp eu schimbam incaltamintea, el se dezbraca. Parada asta era pentru el un preludiu… discutiile erau  scurte, comice uneori… Cand luam  ultima pereche de pantofi in picioare el deja incepea sa se masturbeze si veneam sa ii dau… o ‘gura de ajutor’😀

Nu termina la oral si imi placea sa il aud suspinand cand ii luam  scula  tare intre buzele mele.Uneori cauta pozitii relativ intortocheate… sa imi poata vedea picioarele…si atunci  balansam pantoful in picior… iar el ma facea ‘crazy’!Sexul era si el bunicel… pe la spate de obicei.

Nu-mi amintesc numele lui ci doar aceste mici detalii.

Si daca tot mi-am amintit .. am scris.

O vara cat mai plina de bucurii si orgasme !

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

